we waren 3 weken geleden bij het cb, en toen vroeg de ka of ze al reageerde op haar naam, nou nee ze reageert eigenlijk niet echt op geluid. ze heeft wel een goede gehoortest gehad vlak na de geboorte dus toen was alles wel goed. Nou ben ik benieuwd wanneer jullie kindjes echt reageerde op zijn/haar naam? groetjes leonie
Sharon nu ook sinds 1 à 1,5 maand ofzo, maar wel alleen als ze er zin in heeft, anders doet ze net alsof ze oost indisch doof is .
Damani lijkt heel soms ineens op te kijken als ik z'n naam roep, maar of het toeval is ? Ik denk ook dat dat later pas komt... -x-
gewoon even uittesten of hij ook reageerd op een andere naam. hier was het echt zo dat als ik bijvoorbeel piet of cindy zij dan speelde ze vrolijk verder en zij ik alicia dan keek ze met met opgeheven hoofd aan
heb t ook ff geoprobered, ik dacht dat ze altijd reageerde op dr naam. maar helaas nee amy ook nog niet
bedankt voor de antwoorden, hoef me dus geen zorgen te maken dat ze nog niet op haar naam reageert, zou natuurlijk wel leuk zijn.