Hoe betrouwbaar zijn al die vroege testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by MaybeMama, Jul 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MaybeMama

MaybeMama Actief lid

Jul 29, 2010
    115
    0
    0
    Ik heb vanmiddag een vroege test van Testpointt gedaan. Nu zie ik meerdere advertenties ook hier op Zwangerschapspagina van die vroege testen.

Wat is jullie ervaring hiermee? Is geen streepje ook echt niet zwnager of test je gewoon voor piet snot en is de fabrikant weer een paar euro rijker??

Ohja test was negatief, niet eens een vaag streepje :(

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik heb 1x een test gedaan van matcare 4 dagen voor nod. was nega en bleef nega

3. MaybeMama

MaybeMama Actief lid

Jul 29, 2010
    115
    0
    0
    En je was ook echt niet zwanger toen?

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee. ze zijn echt te vertrouwen alleen omdat je 4 dagen voor nod zit kan het gewoon nog fout gaan. dan heeft er wel wat gezeten maar zet het niet door zeg maar. weet niet hoe ik dat beter kan uitleggen. andere dames kunnen dat misschien wel;) wel bevruchting maar dan gaat het toch voor je nod al mis.

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

kut he? lieve help ben je echt al 15 jaar bezig? wat zeggen de dokters?? heb je iets of gewoon pech?:(

6. MaybeMama

MaybeMama Actief lid

Jul 29, 2010
    115
    0
    0
    Ja ik snap het.

Geen idee of we wat hebben, we hebben bewust gekozen niet de MMM in te gaan.

7. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    En toch (sorry dat ik het zeg) zal je met de MMM meer uitkomst hebben en meer opties. Kan zomaar bijv. dat het zaad slecht is of dat er geen zwemmertjes zijn.

Stomme vraag, maar is het zaad weleens onderzocht? Dat is misschien 1 ding wat je kan proberen. Als dat goed is kan je uiteraard verder klussen.

Vindt het knap dat je de MMM niet in wil, maar zolang je niet weet of het zaad goed is klus je erop los en weet je niks.

Ik weet overigens waar ik het over heb, zit zelf al 1,5 jaar in de MMM.

Vroege testen zijn btw betrouwbaar :).

8. MaybeMama

MaybeMama Actief lid

Jul 29, 2010
    115
    0
    0
    Zou kunnen maar dit is onze weloverwogen keus.

9. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ja, maar stel het zaad is niet goed? Ik roep maar even wat hoor. Dan raak je dus niet zwanger of het duurt nog langer dan 15 jaar. Kan ook zijn dat er dus helemaal geen zwemmertjes zijn :(. En dan hoop je iedere maand weer. In het zkh kunnen ze evt. helpen.

Nogmaals, vindt het knap dat jullie die keuze maken, maar zelf vecht ik voor een kindje, doe er alles aan. Jullie ook, want 15 jaar is echt onwijs lang zeg! Respect hoor!

10. MaybeMama

MaybeMama Actief lid

Jul 29, 2010
    115
    0
    0
    Zoals je aan mijn handtekening kunt zien ben ik eerder zwanger geweest alleen eindigde dat in een miskraam er zijn dus wel zwemmertjes en nogmaals die keuze hebben wij bewust gemaakt. Ik heb daar elders op het forum onder zwanger worden ook al uitleg over gegeven.

11. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

dat vroege testen betrouwbaar zijn moet ik helaas tegen spreken,

heb van matcare de vroege testen gekocht en die bleven spierwit, terwijl ik toch echt zwanger was !! ( oke met 7 weken kreeg ik een mk, maar toch... kv 2 voor 5 teste ik positief en met die vroege nog negatief, )

ik v ind ze dus niet betrouwbaar.

12. MaybeMama

MaybeMama Actief lid

Jul 29, 2010
    115
    0
    0
    Ach ik wacht ook 'lekker' af wat er dit weekend gaat gebeuren ik heb er eigenlijk wel berusting in nu. Ik wacht het netjes af... en anders test ik wel na woensdag als ik écht overtijd zou zijn.

13. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Dat hoef je mij ook niet uit te leggen meid. En ook ik ben zwanger geweest in 2006 door mijn pil heen van mijn man. Ook dat was een MK :(.

Verder heb ik nu geen eisprong meer, dus alles veranderd per maand, per dag.

Zoals ik zeg: ik heb heel veel respect voor jullie keuze en vindt het heel knap, dus je zal me er verder niet over horen.

Wilde het alleen even aangeven, want 1 keer zwanger kan ook een wondertje zijn, al is het hele zwanger worden een groot wonder.

Maar als antwoord op je vraag: de testen zijn super, althans bij mij altijd geweest :D.

Ik hoop dat je heel snel zwanger bent, want je wacht al lang genoeg!

En dat is soms ook zo. Soms testen ze pas later positief :).

14. MaybeMama

MaybeMama Actief lid

Jul 29, 2010
    115
    0
    0
    We zin daarnaast ook niet echt elke maand die 12 jaar bezig geweest hoor. Er waren lange periodes dat we het even naast ons neer legden. Daarnaast werkt mijn man als vrachtwagenchauffeur en is doordeweeks niet thuis dus ja als je dan een eisprong doordeweeks hebt kun je het ook wel vergeten, weer een maand voorbij...

15. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ik snap het meis, je bent me ook geen verantwoording schuldig (niemand overigens).

Als hij als vrachtwagenchauffeur werkt snap ik het helemaal. Onwijs onregelmatig thuis en zie dan maar je ovulatie net in het weekend te hebben. Ken er 1 die is doordeweeks nooit thuis, alleen in het weekend. Ze kunnen dus alleen in het weekend klussen.

Al met al duim ik kiehard voor jullie!

Share This Page