Neej een menstruatie zonder eisprong kan wel, maar volgens mij andersom niet ... Ik heb zelfs eens een paar dagen gehad (na 7 weken) dat ik echt dacht dat ik ongi ging worden, echt zulke krampen, maar kwam niets
nou volgens mij kun je dus wel een eisprong hebben zonder te menstrueren hoor....hier ben ik nu gestopt met bv en zal dan straks ook weer voor het eerrst ongsteld worden....helaas.
Ik google, nu wil ik het weten ook !! Cindy, jullie meid morgen jarig? Hier nog 2x daags bv en alweer voor 3e keer ongi..
hahaha.... Ja morgen zijn we samen jarig!!!!!!!! Mogen eindelijk vanavond al gaan versieren...... en morgen jarig aahhhhh ben best wel een beetje emotioneel eronder..
SAMEN? Dat is ook leuk !! Ja herkenbaar dat emotionele. Gisteravond vond ik nog een foto van mn buikje van vandaag een jaar geleden... Ooh ik wil weer !! Ja wij zondag feest !!! Neej alleen dat je niet altijd een eisprong hoeft te hebben, maar ja, dat wist ik al !!
ja dat heb ik dus ook dat ik weer wil hahahaha vooral als je dan op bezoek gaat bij een vriendin die net bevallen is aahhhh zo lief.. nog even wachten en dan mag ik weer hahaha ja wij zijn samen jarig echt superleuk!!! wij houden nu zondag het feestje.... jullie ook een leuke dag!!!!
Ooh geweldig he .. Hier 2 vriendinnen zwanger en een nicht en een collega en nog een kennis !! One big feest !! We waren echte trendsetter met Jil geloof ik HAHA!! Ja hier ook zondag party, en zaterdag ook al !!