Wanneer reiswieg vervangen door de wandelwagen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantal1985, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gemma87

gemma87 Actief lid

14 mrt 2011
    371
    2
    18
    hier met 4 mnd overgegeaan had constant een overstuur kind was ruimte zat nog over maar ze wilde gewoon echt zitten,
    ben heel langzaam begonnen met 5 a 10 min en zo opgebouwd ..
    ondertussen is ze 5,5 mnd en wil ze echt niet meer in de bak prima want me inzetr kan toch helemaal plat als t moet heb een mura 4..

2. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Tnx allen! Ik was idd nog niet van plan om d'r al in de wandelwagen te gaan doen. Ik probeer het nog zo lang mogelijk te rekken. Maar langer dan 1,5 maand zal het niet worden, denk ik.

Ik snap niet zo goed dat ze die reiswieg bakken niet wat groter maken. 70 cm is eigenlijk niets, met al die lange kindjes... Of ze zouden iets moeten hebben dat dan tussen de reiswieg en wandelwagen in zit.

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Tycho ging met 6maanden zo'n beetje in de wandelwagen. Hij had nog wel qua lengte in de bak kunnen liggen maar hij had weinig ruimte aan de zijkant. En zeker toen hij met zn skipak aan in de bak lag (in december).

En voor de ruimte in de auto (we gingen met kerst en oud en nieuw naar oostenrijk) kwam het goed uit dat hij in de wandelwageninzet moest. xxx

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier ligt ze ook nog gewoon in de wandelwagen bak maar het is ook maar een klein kindje (64-65cm) al is de Stokke ook niet bepaald lang.
    Ik wacht denk ik tot het zo koud is dat de voetenzak nodig is want die heb ik er geen bijgekocht voor de kinderwagenbak en wel voor de buggyinzet :).
    Zal dus rond de 6 maanden zijn en dat is ook wat er (minimaal) aangeraden wordt (staat op de achterkant van de buggyinzet, en ook deze kan helemaal plat).

5. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Die van ons ging rond de 4 maanden over, op vakantie nog wel de bak gebruikt maar was niet heel ideaal omdat ze helemaal krom lag... Nu gebruiken we de buggy die is lekker smal, klein en licht en kan ook plat

6. misa

misa Niet meer actief

Hier een ietsje grotere bak, maar dan nog zou ik zo lang mogelijk wachten. Wij gingen met goed 7 maand over naar de wandelwageninzet.

Het past echt nog wel eventjes hoor! Goed zitten is echt belangrijk voor de rug.

Deel Deze Pagina