Ik ben dol op koken en heb dan ook veel favoriete recepten. Eigenlijk wil ik ze allemaal bundelen en er iets moois van maken. Zijn er meer meiden die dit doen, hebben jullie tips? Misschien via computer software en dan printen, bestaat er zulke software? Hebben jullie tips om te bundelen? Ik ben benieuwd!
Ik verzamel ook recepten, maar bij mij liggen ze verspreid in een rommelkastje tussen de kookboeken Goed idee om via de computer er iets moois van te maken! Maar ik kan je helaas niet verder helpen met tips, ik lees wel even mee!
Goed idee, dit had ik in het verleden ook, ik wil het alleen net ietsje meer mooi maken. Goede tip, maar al is ah kookschrift fijn, ik heb het ook een tijdje gebruikt, maar moet dan altijd mijn laptop op het aanrecht houden of alles overschrijven, op internet is het niet in handen van mezelf, als de site crashed ben ik alles kwijt.
Hoi, Je kunt de recepten overtypen en uitprinten op leuk gekleurd papier en dan lamineren.. Gaatjes er in en dan 2 ringetjes er door heen.. Maakt niet uit als het vies wordt.. je neemt het zo af met een doekje! Succes!
En anders toch gewoon zo'n digitaal fotoalbum maken.... Foto van je gerecht maken en dan de tekst erbij schrijven. (kan bij de hema, kruidvat etc) bestellen en klaar is klara
ik knip ze uit en gooi ze in een schoenendoos (met een mooi geel kleurtje, staat nog fleurig in de keuken ook ) je kan ze eventueel nog rangschikken op voor- hoofd of nagerecht in plastic hoesjes maar ik vind het leuker om ff te zoeken want vaak kom ik dan weer iets tegen waarvan ik denk...... o ja, dat kan ik van de week ook nog wel even maken