Wanneer rest van het gezin testen?

Discussion in 'Gezondheid algemeen' started by Liana84, Jan 19, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    Hier willen ze trouwens allebei dolgraag weer naar school, want moeders zeurt teveel met dat thuis onderwijs. :rolleyes:

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Wij testen in juni pas op dag 12 positief. Preview de 7+5. En dan meteen alle 3 ( rest van het gezin)

Nu maandag zoon positief, zondag dochter positief. Man en ik nog negatief . Maar hebben tot 4 februari om ziek te worden ( 7+5 vanaf zondag)

3. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    Ik hoop niet dat dat bij ons ook zo gaat zijn :eek:
    Maar goed, is het zo dan doe je er ook weinig aan natuurlijk.

4. Feye

Feye VIP lid

Nov 26, 2013
    6,465
    3,910
    113
    Female
    Ik vind dit ook zo stom dat dit weer is gewijzigd. In november was het nog dat je als gevaccineerde inderdaad na 5 dagen mocht testen en er weer uit mocht. Nu heb je zonder booster gewoon pech. Ik mag mijn booster nog niet (als ik 'm al wil), want ik zit korter dan die 3 maanden na de vorige besmetting. En dan zou ik dus weer 12 dagen binnen moeten gaan zitten... Heb nu al meerdere negatieve zelftesten, laat zaterdag (dag 9) nog een pcr doen en dan vind ik het wel goed.

Mapje likes this.
  5. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,073
    12,030
    113
    Bij omikron vindt de besmetting sneller plaats, dus ik hoop dat daarmee ook de kans op klachten minder lang duurt….

Liana84 likes this.
  6. Mapje

Mapje Niet meer actief

Ja helemaal eens. Ik heb dit straks ook. Mijn man, ik en twee kids hebben het ongeveer 5 weken terug gehad. Maar de oudste niet. Zul je zien dat hij het over 3 weken meeneemt en dat dan de twee kids naar opvang/school mogen zonder klachten/negatieve test (of ze krijgen het ook maar ok) en ik en man in quarantaine moeten terwijl we het wellicht niet eens krijgen (want dat hoor ik dus om mij heen nu) omdat we de booster nog niet mogen maar het misschien ook niet krijgen omdat we wel al vaccinatie & corona hebben gehad. Zit ik straks weer 1,5 week binnen. Echt stom.

7. Mapje

Mapje Niet meer actief

Ja wij hadden dit ook in december ongeveer zo. Ik en middelste gelijk, man en baby 5 dagen later en daardoor mocht de oudste pas 5 dagen na klachtenvrij van mijn man en baby testen (en dat was dag 21) en toen was hij nog negatief ook dus hij zat 3 weken voor niks binnen....

8. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    Pff jemig. Afwachten wat ons scenario gaat zijn.

9. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    Ja dat was mijn redenatie ook idd. Hoop dat het zo is.

Dubbelgeluk likes this.
  10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Hier nu 10 dagen verder vanaf thuistest van zoon,( knal test) 9 dg vanaf GGD test. Dochter kreeg zaterdag klachten, zondag GGD positief.
    Thuistesten nog steeds negatief. Heb zondag wel testafspraak staan.

Ik ga er langzaam vanuit dat man en ik het waarschijnlijk hebben gehad en zijn uitgegaan van griep ( 2e week januari bij de ziek Inc keelpijn, geen GGD. 1x thuistest toen negatief)

11. Haje32

Haje32 Bekend lid

Sep 4, 2019
    582
    383
    63
    Female
    Wij gaan morgen nog een keer tussendoor testen. Hebben zondag negatief getest met hele lichte klachten en die houden aan bij ons alledrie. Daarnaast hoeven man en dochter op dag 12 niet meer te testen i.v.m. booster en basisschoolleeftijd. Ben benieuwd of we morgen nog steeds negatief testen.
    Wel irritant als we nu net een verkoudheid hebben, terwijl zoon corona heeft. Zo verwarrend.

Share This Page