Hoi allemaal Ons dochtertje was eindelijk van de nachtvoeding af en sliep tot 6 a 7 uur en sinds 1,5 week komt ze zo vroeg rond half 5 a 5 uur. Na de fles slaapt ze nog (niet lang) tot 6:15/6:30 Moeten we hier zoals we nu doen gewoon in meegaan, dus geven of rekken? Dat adviseert /zegt cb. Het nadeel hiervan is dat ze blijft huilen en wij ook niet verder kunnen slapen en ons zoontje ervan wakker wordt heel soms.Nadere
Als niks anders helpt, dan zou ik de fles gewoon geven. Rekken kan alleen als ze het prima vinden, vind ik. Dus als ze tevreden is met een aai en een speentje. Als ze blijven huilen, hebben ze gewoon honger en dan vind ik rekken zielig. Hopelijk verandert haar ritme vanzelf weer.
Hier ook een tijdje rond 5 uur wakker geweest. Heb zelf nooit voeding gegeven nadat de nachtvoeding gestopt was. Speentje, aai en soms muziekdoosje aan en dan ging hij meestal wel weer slapen. Nu ga ik er niet naartoe en gaat hij zelf weer slapen tot een uur of 7. Meestal zitten wij nu tussen 7 en 7.30 uur aan de ontbijtafel. Eerder ben ik niet van plan te doen en hij eet nu brood in de ochtend (met nog fles na). Maar nou word hij ook niet wakker van de honger maar gewoon wakker.
Wordt ze wakker vd honger? Anders zou ik de laatste fles ophogen.. Het kan zijn dat ze net te weinig in haar maatje heeft om die paar uurtjes door te trekken.. Verder kan ik je niet helpen, ik ben gezegend met een lang slaper..
Jouw dochtertje is van dezelfde leeftijd als de mijne.. Ik heb t ook een aantal nachten gehad.. Gewoon lekker aan toegegeven (kwam sowieso maar uit op drie flessen, speelde dan wat meer met de latere flessen). na een paar nachten was het ok weer over... Ik vermoedde zelf de 8.5 mnd sprong.. Ik ga ons en haar dan niet kwellen door het te rekken hoor Honger is honger of t nou 5 uur is of 7 uur.. Ik eet de ene dag ook vroeger als de andere
Fles ophogen heeft geen zin. We zijn blij als ze 200 leeg drinkt met de laatste fles. Net ook 60 laten staan dus 140cc op. We hopen maar dat het een fase is. S0fietje: helaas werkt dat niet zo simpel bij ons dametje. Was 't maar zo
Als ze niet tevreden is met een speen en een aai zou ik gewoon die fles geven. Ze heeft honger, is toch zielig als ze daarom zou moeten huilen? Daarna heb je grote kans dat ze gewoon weer inslaapt en kan jij ook gewoon weer even verder slapen. Haar ritme verandert vanzelf wel. Je zou ook nog kunnen proberen een late fles weer in te voeren en te zien hoe ze daar op reageert, maar anders is het gewoon een fles om 5uur. Kan je verder weinig aan doen.