We hebben de laatste paar dagen een beetje een eet probleem. Ons zoontje wil niks eten.Geen brood in ieder geval.Ik heb al eens geprobeerd om tussen de middag dan maar warm met hem te eten en ik heb pap geprobeerd maar hij wil niks.Ja bananen en ander fruit want dat vind hij lekker.Maar als ik daaraan toegeef hem steeds fruit te geven dan wil hij dadelijk helemaal niks meer .vanmiddag heeft hij alleen het vlees van zijn brood gegeten en verder niks.Het is ook niet zo dat hij dan later in de middag honger heeft.Moe voor het eten oogt hij ook niet. Wat vinden jullie moet ik hem brood blijven aanbieden en maar kijken wat ervan opgaat of hem toch maar geven wat hij lekker vind zodt hij toch wat binnen krijgt.Hij is inmiddels 16 maanden.
Misschien heeft hij gewoon wat minder honger? Ons jochie heeft ook een poos(lees weken) maar 1 boterham per dag gegeten, een half als ontbijt, een halve bij de lunch. Maar verder dus ook geen honger. Pap wilde hij ook niet, terwijl hij dat eerder heerlijk vond. Er was verder ook niks mis, want op het KDV at hij gewoon een hele boterham bij de lunch. Ik gaf wel altijd plakkerig beleg, zodat hij wel zijn boterham mee moest eten. Je kunt proberen om geprakt fruit op brood te doen. En niet teveel zorgen over maken, ze geven nu echt wel aan als ze honger hebben. Je kunt evt nog een 2e keer fruit geven op een dag als je dat niet doet. Voor de vitamines en vezels.
Gewoon blijven aanbieden en blijven variëren. Zo krijgt ze hier regelmatig een krentenbolletje. Soms zelfs alleen wat ontbijtkoek met fruit.