wanneer ritme in het voeden? (fles)

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door megamuts, 13 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Ons manneke is vandaag 2 weekjes, maar heeft totaal geen ritme in het voeden (hoeft ook nog niet) maar hij kwam eerst netjes om de 3 uur het leek ook of hij meer honger had we mochten het ophogen omdat het een flinke boy was. Maar nu bieden we hem 100cc aan en drinkt er vaak maar 80 en soms nog minder maar hij komt dan om de 2u.
    En gelukkig mag je nu voeden op verzoek maar ik blijf zo aan het voeden.. hopelijk komt er snel wat ritme in...

Hoe liep dat bij jullie?

2. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    ik geloof dat er hier met 3 maanden pas echt een beetje ritme te ontdekken was...
    Nu is het inderdaad nog voeden op verzoek!

Misschien hem tussendoor eens laten boeren en verschonen, en dan nog een beetje drinken? Dat werkte hier erg goed!

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Tygo is nu ook bijna 2 weken oud en krijgt ook 100cc maar die drinkt ie ook niet meer leeg. Ook meestal genoeg aan 80 cc en dan heeft ie vaak ook weer eerder honger. Dus hier ook hetzelfde...was al bang dat het aan mij lag.

4. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    het gaat nu al weer wat beter.. Moet gewoon geduld hebben :D
    Hij drinkt nu soms de flesjes leeg en soms ook maar 80 maar het mooie is dat ie nu maar 1x komt ´s nachts ipv 2x gelukkig..
    Hij krijgt nu 7 flesjes van 100 en drinkt niet alles op! zit meestal op zo´n 600 cc per dag.. Soms hebben ze gewoon meer honger als de andere keer. Moet me er niet te druk om maken :d

5. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

toen de kraamhulp hier was, was het ook voeden op verzoek, ik vind dat echt totaal niet fijn en heb haar direct daarna een ritme aangeleerd en dat ging prima

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hier met 3 maanden een goed ritme en ze sliep met 7 weken door (23-6 of 24-7u).

Deel Deze Pagina