Meteen gaan voor flesvoeding...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Grassprietje, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    De titel zegt al genoeg denk ik...Ik ga meteen voor de flesvoeding..

In mijn nabije omgeving zovaak gezien hoe moeilijk het is om de bv er goed door te krijgen, kolven etc...

Nee dat gehannes is echt niets voor mij...Noem het maar egoistisch, ik zie gewoon meer voordelen met Flesvoeding dan met bv....

Nu mijn vragen..
    Hoe beviel dit?
    zijn er meer moeders die meteen voor Fles voeding hebben gekozen?
    Zo ja hoe is de omgeving hier mee omgegaan?

Mensen die mij vragen uit nieuwsgierugheid, zijn vaakweg gewoon verontwaardig dat ik meteen voor Flesvoeding ga....

2. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Ik ben ook voor de fles gegaan, maar ook omdat ik een paar jaar terug een borstverkleining heb gehad. Waardoor borstvoeding niet mogelijk is. Dus als ik het dan zo uitleg aan mensen is het goed, maar ze reageren inderdaad raar als je zegt dat je fles geeft. En ze heeft het er altijd heel goed op gedaan. Het is jouw keuze en als je niet achter borstvoeding staat wordt het denk ik ook niks. Belangrijk is dat je jou gevoel volgt. Heel veel succes. En geniet straks lekker van alles.

3. cindypascal

cindypascal Actief lid

26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    ik ben ook gelijk met de fles begonnen.
    ik zag het ook niet zo zitten de borstvoeding.
    het gaat hartstikke goed, alleen hebben we in het begin moeten zoeken welke voeding het beste was voor rowin ivm spugen.
    we hebben nu friso comfort.

ik moet er wel bij zeggen dat ik waarschijnlijk bij een eventuele tweede wel wil proberen om borstvoeding te geven, omdat ik het gewoon eens mee wil maken hoe dat is.

groetjes cindy

4. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik geef ook al vanaf het begin fv, en het bevalt super. Er is wel 1 stel in mijn omgeving die constant commentaar geeft, maar daar trek ik me nik van aan.

Groetjes Vera

5. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Ik ben zwanger van mijn derde en ook ik begin gelijk met fv en heb het ook gelijk bij mij andere 2 kids gedaan geprobleem mee gehad :):)

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hier ook meteen flesvoeding en nog geen seconde spijt!

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik ben ook gelijk met FV begonnen en heb ook geen seconde spijt gehad!

8. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Ik ben ook meteen begonnen met FV en ik heb er geen spijt van. Omgeving reageert er niet raar op, gelukkig. Zou er bij moeten komen zeg, ben ik niet van gediend hoor. Iedereen heeft zo zijn eigen keuzes en ik heb voor deze gekozen.
    Maar ik heb nog geen enkele negatieve reactie gehad ook niet toen ik nog zwanger was van de VK en nu ook niet van het CB.

9. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Ik ben ook gelijk begonnen met fv. In mijn omgeving geven veel mensen juist fv. Dus raar vonden ze het niet. Heb er ook echt geen spijt van. Weet je wel niet hoe leuk het is voor je man als hij ook kan voeden. En in flesvoeding zit álles in. Je hoeft er dus geen vitamines bij gaan geven wat bij bv. wel moet. Ben er zelf ook groot van geworden!

10. renata

renata Actief lid

21 dec 2006
    148
    0
    0
    ik ben ook gelijk begonnen met flesvoeding !

veel commentaar idd.... maar dan draai ik me om en ben weg ...

hier gaat t ook super!

11. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ik vind het heeel begrijpelijk dat je flesvloeding wilt gaan doen!
    Ik vind het helemaal niet raar!

Liefs Kiss

12. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier bij alle 3 gelijk FV. Is allemaal goed gegaan en heb nooit van iemand commentaar gehad!

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik ben ook bij allebei meteen begonnen met flesvoeding.
    Ben nl geen type voor bv te geven. Mijn omgeving heeft hier ook nooit commentaar op gehad.. maar daar hebben ze ook helemaal geen recht toe. Het is mijn lichaam en mijn kind... als ik de fles wil geven doe ik dat .. wilde ik graag bv geven, had ik dat ook gedaan....

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Ik ben ook meteen voor de fv gegaan en totaal geen spijt hiervan gehad.
    Van mijn omgeving heb ik weinig commentaar gehad, ja 1 collega vroeg waarom ik fv gaf en of ik dan niet het beste voor mijn kind wilde.
    Ik heb Ja geantwoord, daarom ga ik fv geven.

Groetjes Anita

15. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik ben ook gelijk met flesvoeding begonnen! nu is mijn dochterje nog maar een week maar ik vind het heerlijk geen gedoe s'nachts met de borst enz. de verpleegkundige in het ziekenhuis gaf me zelfs gelijk die zei ook dat het veel makkelijker is. en geen gedoe met wegen of extra vitamines enz.

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik ben ook gelijk voor de fles gegaan. in mijn omgeving zijn er wel die het gevraagt hebben en dan o geen borstvoeding hmm. maar daar heb ik maling aan . ik zag het niet zitten. nu zeg ik ook net als cindypascal bij een eventueele 2e wil ik het wel proberen om het te hebben meegemaakt. maar ik heb er nu geen spijt van gehad dat ik de fles heb gekozen.

17. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Wegen? Wat bedoel je daarmee?

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    als je borstvoeding geeft met je je baby toch steeds voor de voeding en naar de voeding wegen om te kijken of ze voldoende heeft gedronken? dat had iemand mij verteld.

19. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    oh welnee joh! Gewoon op de plasluiers letten, dan weet je ook wel of ze genoeg binnenkrijgen! Pff moet er niet aan denken dat ik ons mannetje ook nog zo vaak zou moeten wegen... Dan wordt het idd een enorm werk.

20. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hihi dan heb je een dagtaak aan BV geven ;)

Deel Deze Pagina