welke box mobiel hebben jullie? Aanrader of niet??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bezigbijtje, 24 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    De titel zegt het al...

ik ben op zoek naar een box mobiel voor mijn meiden.
    Welke hebben jullie en raden jullie deze aan of juist niet, en waarom?

(eventueel ook waar aangeschaft vermelden)

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Wij hebben er eentje van Tiamo van Nijntje. Op zich prima, maar als ik moest kiezen zou ik er een willen die ook zonder muziekje kan draaien; mijn dochter vindt dat muziekje soms niet leuk :p

3. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    wij hebben deze aan de box hangen, van tiny love. het leuke van deze is dat de figuurtjes op een bepaald punt door de zwaartekracht zelf ook draaien, waardoor de aandacht van ons mannetje extra werd getrokken. Degene die we eerder hadden keek hij helemaal niet naar, deze vond hij veel interessanter. Plus de afstandbediening.. erg handig! (muziekje bij deze heeft 3 standen, stil, zacht of gewoon. Wij hebben hem overigens van de baby-dump.

Tiny Love Sweet Island Dreams Mobiel by Het Rietje - YouTube

4. bumpie

bumpie Niet meer actief

Hier viel de tinylove zeker in de smaak. Hij kost wat maar dan heb je ook wat. en er zit nu vaak een afstandsbediening bij. en hij speelt lekker lang

Op mp verkopen ze ze ook geregeld;)

5. Jazzlyn

Jazzlyn Niet meer actief

ik heb een magisch muziekmobiel van vtech te koop, is nieuw :p

Met muziek, op tijd , begint weer als er gehuild wordt. Met licht, en draaiende beestjes :)

Alleen een buikslaper en geen box, dus helaas :)

6. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Wij hebben de mobile van Fisher Price met licht, geluid en ronddraaiende beestjes. En je kunt ook alleen de beestjes laten ronddraaien, geluid uitzetten etc.
    Mijn zoontje vond deze erg leuk. De boxfase heeft hier niet erg lang geduurd. Het duurde even voordat hij erin wilde en al vrij snel vond hij het speelkleed/babygym leuker. Hij is niet zo gemaakt om stil te liggen ;)

7. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Wij hebben deze:
    bol.com | Tiny Love Nature's Serenade Mobile, Tiny Love | Speelgoed

We zijn er erg blij mee omdat de beestjes ook zonder muziek kunnen draaien en je kunt het muziekje zelf ook hard of zacht zetten. Bovendien kan je kindje er niet aan gaan trekken want daarvoor hangt deze te hoog.
    Er zitten 4 liedjes op die automatisch achter elkaar afspelen, na 15 min stopt de mobile automatisch. Lucas is nu aan het ontdekken dat als hij op de knopjes op de display drukt dat hij zelf kan bepalen welk liedje er afspeelt.

We hebben hem overigens gekregen van mijn broer, die is peetoom van Lucas. Bij mijn ouders hebben we er eentje van Prenatal, die je zelf moet opdraaien. Maar dat raad ik je echt af, pfff dan kun je iedere 3 min dat ding opdraaien!

8. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.826
    3.612
    113
    Wij hebben ook de Tiny Love Sweet Island Dreams, aangeschaft omdat ik het een beetje zat werd om iedere 2 minuten de mobiel op te winden. Deze speelt 20 minuten en doet verschillende melodietjes. Ook kan het volume op 2 standen, en - helemaal fijn - het geluid kan ook uit. Er zit ook een afstandsbediening bij, maar dat is meer voor de leuk. Mijn zoontje was er dol op, hij heeft er zeker tot een maand of 5, 6 heel veel onder gelegen. Ik vind persoonlijk alleen de muziekjes niet zo leuk, Bach en Mozart, een beetje stemmig naar mijn smaak (voor een baby). Mijn oude simpele mobiel deed You are my sunshine, vond ik wat vrolijker. Maar je kunt niet alles hebben :D

9. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    wij hebben woezel en pip pastel. gewoon simpel hij draait rond met het woezel en pip liedje.

10. thelovebug

thelovebug Actief lid

22 aug 2011
    160
    0
    0
    hier de nijntje mobiel met 'vliegende' nijntjes.. was een groot succes en heeft ons een tijdje erg uit de brand geholpen. nu is beeb bijna 4 mnd en vindt hij ze eigenlijk niet meer interessant, dus het was wel van korte duur..

11. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ook de Tiny Love, de roze verse. Een aanrader, mijn dochter vond hem prachtig!

12. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    Wij hebben de fisher price jungle met blaadjes die omhoog en omlaag gaan, erg leuk
    Beestjes kunnen ook zonder muziek bewegen, zit ook een afstandsbediening bij (wisten we niet maar stiekem wel fijn)

Deel Deze Pagina