Met 10 1/2 week rolde hij van buik naar rug, al ging dit steeds via dezelfde kant. Meer een voorkeurshouding volgens de osteopaat. Na een behandeling daar is hij daar weer mee gestopt! Maar met 4 maanden (en 3 dagen) rolde hij van rug naar buik en kon toen ook meteen terug.
Ons dochtertje deed het al met 3 maanden en een week daarna kon ze ook al terug naar haar rug draaien
4 maanden is vrij vroeg. Ik vond mijn dochter al vroeg met 5 maanden. En nu snel leren hoe ze terug moet draaien
ZOON met 10 weken (!) van rug naar buik en 12 weken andersom DOCHTER met 17 weken van rug naar buik en een week of 4 later ook andersom Zoonlief was erg snel.. hij deed het wel leuk op mijn verjaardag!
Met 19 weken (4 maand) van rug naar buik. Terugdraaien kan hij nog niet, maar zal ook niet lang meer duren, hij is druk aan het oefenen
Oudste 5mnd rug naar buik 5,5 mnd beide kanten Jongste 3,5 mnd rug naar buik 4 mnd beide kanten Nu rolt en tijgert ie de hele ruimte door!
Dat is nou toevallig, mijn dochtertje deed dat vandaag voor het eerst. Ze is 3 maanden. Van rug naar zij deed ze ongeveer 3 weken geleden voor 't eerst.
Mijn dochter een week voordat ze 4 maanden werd... Maar moet er wel eerlijk bij vertellen dat ze het daarna zeker 3 weken niet meer gedaan heeft