Hallo, 6,5 wk ben ik bevallen van een mooie dochter. Nu ben ik ondanks de flesvoeding nog steeds niet ongesteld. Nu heb ik vandaag seks gehad met mijn man....mmmmm.....ja ik weet het dom dom dom...onbeschermd en sinds vanavond heb ik hele zere eierstokken en baarmoeder.....komt dat door de seks/ sperma?!?! Of zou er meer aan de hand zijn?!?! Groetjes
misschien komt het wel gewoon omdat jullie nu weer voor het eerst sex hebben gehad? dan kan het altijd weer even wat minder prettig aanvoelen natuurlijk? opzich zou ik me niet gelijk zorgen maken dat je zwanger zou zijn of iets dergelijks als ik jou was, maar misschien volgende x toch maar iets van condoom of pil gebruiken
ik zit precies in dezelfde situatie als warhoofd ben nog niet ongesteld geef ook flesvoeding en heb ook 1x onveilige seks gehad weet het ik ben ook dom, dom, dom maar ik ben wel misselijk en diarree maar het kan toch niet dat ik nu weer zwanger zou kunnen zijn of wel?
ja heb daarna ook gelijk veel verpakkingen condooms gehaald haha maarre kan ik dan al een test doen ? zijn die dan wel betrouwbaar omdat ik nog niet zo lang gelede ben bevallen en na je zwangerschap heb je toch nog hormonen in je lichaam zitten?? (eerlijk gezegd hoop ik niet zo dat ik zwanger ben) ben dom heeeeeel dom geweest
Het kan natuurlijk ook je eisprong zijn geweest. Vaak na de bevalling is dat net wat gevoeliger dan normaal. Waarom ben je nog niet aan de pil als ik dat vragen mag? Met flesvoeding is er namelijk niets op tegen om de pil te gebruiken bij borstvoeding is dat wat anders.
tzal je maar gebeuren.... hoop dat het allemaal vals alarm is voor jullie! zelf heb ik het toen echt uitgesteld in the heat of the moment puur omdat ik echt geen risico wil lopen. maar kan me goed voorstellen dat jullie dat niet hebben gedaan. succes... of wordt het weer een tweede banner
Ik ben bang dat je af zult moeten wachten tot je menstruatie, 14 dagen na de gemeenschap. Ik weet niet of je normaal gesproken temperatuurt maar hieraan zou je een eisprong of zwangerschap kunnen herkennen. als je maar weet wat je normale basala lichaamstemperatuur is... Je had natuurlijk ook na de geboorte aan de pil kunnen gaan tot je de spiraal mag plaatsen. Wellicht een idee voor nu.