Ik zat er vandaag nog aan te denken om alles weg te halen maar ik heb echt geen puf! Vandaag gewerk en ik heb deze week zo ontzettend weining tijd dus dat wordt a.s zondag. Misschien zaterdag al heb het nu wel een beetje gehad met alles. Zou ook heel blij zijn als het gewone leven weer begint.
vanmorgen we gaan morgen de nieuwe vloer leggen dus zagen het nut er niet van in om hem te verschuiven en dan weer terug voor 3 dagen ofzo!!!
In de week na oud en nieuw gaat ie eruit. Na het opruimen van de kerst spulletjes wordt er gelijk een grote schoonmaak gehouden. (hebben echte boom, dus naalden overal, en tape + spuitsneeuw op het raam, dus die moeten dan ook gedaan worden)
Meestal een aantal dagen na 1 januari. Hangt ervanaf of ik er zin in heb of niet Meestal doe ik elke dag een klein stukje...
Ik heb hem vandaag afgetuigd, hij was op.....meer naalden uit de boom dan erin en het staat wat rustiger in huis (ruimtelijker) en dat is weer handig aangezien wij het te koop hebben staan en er best wat kijkers komen.
Normaal na 3koningen, maar dit jaar al deze week ivm de kleine die elk moment kan komen. Zie het niet zitten om in mijn kraamweek nog tegen die boom aan te kijken en daarnaast staat hij op dit moment in de box
Hier is ie vandaag weggegaan. Had er genoeg van en hij viel erg uit. Heb wel als compensatie nog wat bosjes kerstballen opgehangen
Ik denk aankomende zondag en anders volgende weekend. Vind het met oud en nieuw wel gezellig staan eigenlijk
Ik heb de kerststukjes vandaag weggegooid, daar had ik genoeg van. De kerstboom ruimen we op 2 januari op.
Vanavond.. Ben morgen jarig en dan is het niet handig met zoveel bezoek en zo'n boom die veel plaats in beslag neemt..
drie koningen gaat ie hier altijd weg. maar hij staat ook pas sinds vorig weekend hoor. kan me voorstellen dat als je hem meteen 6 dec opzet er nu wel eens klaar mee bent.
Denk donderdag of vrijdag, onze dochter is volgende week jarig dus hij moet plaats maken voor prinsessen versiering En heb het ook altijd wel weer gehad met die boom, houd niet zo van die drukte in huis!