Vanmorgen! Bleh #$%%-Boom, was hem helemaal zat! Had al helemaal geen zin in de feestdagen, dus alleen vrijdagavond nog uitzitten en dan lekker het gewone leven weer!
Zondag 2 januari bergen we alles op. Alleen de buitenverlichting buiten in een boompje laten we nog even zitten. Vind het gezellig als tijdens de jaarwisseling, het oliebollen eten e.d. de kerstboom er nog staat. Dat ben ik trouwens van huis uit ook zo gewend.
Ik heb vanmorgen alles mbt de kerstspullen opgeruimd, dus ook de kerstboom. Heerlijk dat alles er weer normaal uitziet
Morgen gaat ie eruit! Ben zelf 1 januari jarig en wil hem eruit hebben als al het bezoek komt. Normaal gesproken doe ik het dan 30 december, maar we gaan straks 2 dagen weg...dus vandaar nu maar iets eerder de boom eruit.
heb hem zonet weggehaald. en ook de kerstballen en slingers. alle lichtjes hangen nog wel die haal ik pas na oud en nieuw weg. de boom die ik dit jaar had viel enorm uit en met oud en nieuw vieren we het samen met 2 gezinnen.en een extra hond erbij. de kerstboom stond voor de balkon deur is moest hem sowieso wel weghalen ivm de ruimte. maar ben blij dat ie eruit is.
Ik haal hem denk ik het eerste weekend van januari weg, misschien zondag 1 januari en anders en paar dagen later. Ik kijk het nog even aan, vind het nu nog wel gezellig staan.
Hier gaat ie weg op 2 januari. Ik wil alles weer in normale staat hebben als we weer aan het werk gaan.
zo snel mogelijk hahah, ben een beetje zat van alles, maar waarschijnlijk wordt het 2 januari, dan heb ik het huis 9 dagen zonder versiering en dan hangen er weer slingers en ballonnen omdat uk 2 wordt