We hebben net alles opgeruimd, en alles schoongemaakt. Heeeeeeeeeerlijk wat een ruimte weer Ik vind het heel gezellig hoor, al die lichtjes & frutsels, maar ik vind het ook errrrug gezellig als alles weer opgeruimd is Liefs, mussie
Normaal doe ik dit ongeveer een week na oud en nieuw, maar ik moet aankomend weekend weg. Dus HELAAS zal ik 'm morgen of overmorgen weg gaan halen. En dan gaat m'n boom weer naar zolder! (ja, dus nep ) Wat zal het leeg zijn opeens... *zucht*
Wij halen hem zaterdag weg 6 januari is het dan. Dan komen de kinderen de boom op halen voor de kerstboom verbranding.
Heb net alle versieringen weg gehaald, maar de boom blijft nog even staan, vind het zo gezellig met al die lichtjes. Ga van het weekend maar een grote plant kopen voor op de plek van de boom is het niet zo leeg
ik heb ook vandaag alles weggehaald werd het een beetje zat, maarnu mijn boom weg is mis ik hem . gelijk zo kaal in huis nu
ik heb em vanmiddag opgeruimd, was em alweer kotsbui! heerlijk zo weer, netjes opgeruimd alles vind een kerstboom erg leuk en gezellig, maar niet te lang. 2 weekjes vind ik meer dan zat.
Ik denk dat wij de boom en alles van het weekend op gaan ruimen. 't Zal wel weer erg kaal zijn in de kamer zonder boom. Maar vind het ook wel weer erg lekker als alles opgeruimd is.
nu dus opgeruimd want als hij nog een dag langer had gestaan lagen echt alle naalden en versieringen eronder denk ik
Zojuist eindelijk die troep weer opgeruimd. Ik was het behoorlijk zat. Nu is de woonkamer weer lekker opgeruimd
Wij hebben hem ook vandaag de deur uitgegooid. Lekker opgeruimd maar ook wel kaal. Maar dat wend wel weer gauw denk ik.
Wij hebben hem ook gisteren eruit gedaan..deze keer hadden we een boom zonder kluit..al zijn takken waren kromgebogen de laatste week..twas net een treurwilg maakte mijn stemming er niet echt beter op met zon treurige kerstboom, dus blij dat ie weg is! en ineens weer lekker de ruimte heerlijk! liefs pjetje
Ga morgen de boom en versiering weer opruimen....moest vandaag namelijk weer werken. Meteen het huis ook maar even grondig soppen....heb er geen zin in, maar het zal toch moeten.