Ik heb vandaag alles opgeruimt... maar wel eerst nog een paar dingen gekocht in de uitverkoop... Altijd leuk...40%korting..
Wel grappig! Eerst moet hij zo snel mogelijk in de kamer staan en is de kerst voorbij is iedereen ook weer blij dat ie eruit mag! Ik heb het zelf ook hoor. Haha Morgen ruim ik alles op. Ik heb vandaag nog wat kerstballenboxen e.d gekocht om onze nieuwe kerstballen in de doen. Opgeruimt staat netjes! Liefs Hummel.
nieuwjaarsdag uitgeslapen, en daarna gezellig met zn 2en de boel weer opgeruimd. kerst ed is voorbij, dus die boom gaat ook weer weg, hij stond trouwens al sinds paar dagen na sinterklaas. maar tis hier wel kaal hoor, nu die boom weg is.
Mijn kerstboom heb ik gisteren lekker weggehaald en alles opgeruimd ik was het ineens helemaal zat, ik heb wel nog een dingetje laten hangen zon kerstsliert met lichtjes erin die zit boven op de kast en die vond ik nog wel gezellig staan. xxx jet
Gisteren weer in de tuin gezet - hij doet het al twee goed, onze boom met kluit! Ik heb er een plant voor in de plaats gezet, was nl. ook erg kaal opeens. Volgens mij adverteerden ze daar vorig jaar mee: "kerstboom weg, plant erin" of zoiets. Ik heb het hele jaar kaarsjes aan, dus mis niet veel nu...
Ik heb hem vanmiddag ook maar weg gehaqald maar het is wel kaal nu zonder boom.Idd ook maar een mooie plant halen morgen! Liefs Claudia
Hier vandaag ook de boel opgeruimd Maar wat is het dan kaal ineens he..ga morgen ff wat nieuwe plantjes halen 8)
ik ook gister, had hem al van voor sinterklaas ... baal er altijd van dat ie weer wegmoet na nieuwjaar, maar meestal ben ik het ook ineens zat met dat ding en ruim ik alles op... nu idd nog iets voor de lege plek verzinnen!
6 januari gaat 'ie de deur uit, maar hij stond er pas op de 23ste. Ik heb ook schoolvakantie dus hij gaat altijd pas weg als school weer begint.
6 jan.. met 3 koningen. ben hem wel zat.. wil hem nu eigenlijk weghalen, maar als mijn mannetje dan thuis komt is hij teleurgesteld hahahahahah
Heheh ik las " 3 konijnen" ipv 3 koningen. Ik heb de boom 2 januari weggehaald. Het is onze eerste nepboom, en hij ligt nu in het ketelhok. Neerzetten is altijd heel leuk, maar opruimen ook weer! Dat kan er ook aan liggen dat ik dit jaar echt een hele stomme ballencollectie had, het leek hier wel een Oostenrijkse bistro met dat goud en rood. Volgend jaar doe ik er paars en roze in.
De mijne heb ik net weggehaald,en op het balkon gegooidt. Mag me ventje vanavond naar beneden brengen. Wel weer ongezellig zonder. Maar dat zal ook snel weer wennen.
nog helemaal niet over nagedacht...... Ik denk dat ie maar blijft staan tot de volgende kerst... scheelt weer..