Haha Babsie, goed plan! Ik heb de mijne zojuist opgeruimd, nu nog alles naar zolder sjouwen, en we zien in december wel weer!
mmm....ik denk zaterdag,met driekoningen. (Weet eigenlijk niet of dat in Nederland ook zo bekend is...)
gisteren is ie opgeruimd want vandaag werden ze opgehaald door de gemeente dus dat scheelde me weer een ritje. Mijn man heeft alles opgeruimd dus dat scheelde weer ene hoop anders had ie tot 3 koningen blijven staan.
wij hebben vandaag alles opgeruimd,ramen weer lekker gezeemd(spuitsneeuw verwijderd ) heerlijk hoor,alles weer gewoon
Hij is net weg, heerlijk vlak voor het weekend en vanmiddag komen mijn neefjes logeren dus geeft net even wat meer ruimte!
Afgelopen woensdag MOEST ie weg! Vind het gezellig hoor maar ben blij dat we nu weer lekker de ruimte!
ik doe hem morgen naar de schuur ook vanwege 3 koningen. zo heb ik het vroeger geleerd dus hou ik dat maar aan wel jammer ik vind zo'n boom altijd wel gezellig
gisteren. Wilden hem komend weekend de deur uitdoen, maar onze hulp in de huishouding vond het blijkbaar genoeg want gisteren toen we thuiskwamen stond de boom buiten, en lag alles in een grote doos (waar poes onder de boom in lag). We hoeven alles alleen in de juiste dozen te doen.
Dit weekend word hij weer opgeruimd. Ik vind het wel weer jammer, want hij geeft een warme sfeer in de huiskamer. XXX Gusam