Hey ik ben dol op muziek en volgens mij kan het niet missen dat e hier meer liefhebbers voor muziek zijn, muziek doet namelijk veel met een mens en vooral zwangere vrouwen kunnen veel steun hebben aan muziek, ook daarbuiten kanje gewoon veel steun hebben aan muziek Met de zomer voor de deur is het weer echt openair concerten tijd, helaas zie je dat in nederland niet zo heel erg veel... Maar goed de planning voor 2010/2011 is er al wel weer... hebben jullie nog tips? welke artiesten moet je zien!?!?!?!?!? wie komt er binenkort naar nederland!!! welke artiest vond jij het beste????? Wie wil jij graag ooit nog live zien? of welk festival is absoluut een aanrader???
Hier slechts een klein lijstje met artiesten die binnenkort in concert zijn in NL en belgie: P!NK Lady GAGA Aerosmith Kiss Sting Marco borsato Guns n roses Greenday Ik kan jullie P!NK echt aanbevelen, haar summer 2010 tour is echt meesterlijk, de GAGA show schijnt ook mega te zijn, GReenday zijn live ook heel erg goed :d
ik vind beatstad den haag ook altijd leuk, vooral als je ziet wat je krijgt voor je geld, ben er ooit geweest , 3 jaar terug? f 2 jaar teru, toen was P!NK d hoofdact... ze speelde er met Ilse delange, van velzen (meesterlijk goed) oude zetting Di-rect en dus P!NK voor slechts 15 euro!!! wat een feest en wat een mensen echt heeeerlijk
Die kaarten voor beatstad zijn nu 25 euro En parkpop ga ik ook altijd geen blijft grappig Dit jaar ga ik weer Ik vind Anouk geweldig..!!! haar concerten zijn zoooo goed. Ben ook naar kelly clarkson geweest dit jaar had er meer van verwacht maar was ook heel goed.
Beatstad 2010 | Ruim helft kaarten Beatstad Festival 2010 verkocht! dit jaar is de line-up ook super, alleen aangezien ik dan hoogzwanger ben, lijkt het me niet zo'n strak plan hahah
Deze zaterdag:::: INDIAN SUMMER FESTIVAL!!! Dat is zo cool!! Met dit jaar: UB40, Di-rect, DJ Jean, Ilse de Lange pff wie niet?? haha echt heel veel, google maar even!
Op dit moment enkel 5 concerten van Boyzone in Engeland en ierland in de planning voor volgend jaar februari en maart. Festivals doe ik niet aan, is me te massaal. Ik hoop ergens deze zomer nog even naar Engeland te kunnen gaan voor 911.
hmmm weet nog niet allemaal precies waar ik heenga, kijken vaak op het laatste moment nog effe of we ergens heen willen. Man werkt in muziekbuisiness en regelt bijna altijd gratis of zelfs backstagekaarten, yeah. We gaan denk ik kijken naar: -rockin park -bospop -kids n billies -Serengeti festival -Dog Eat Dog -lokerse feesten (motley crue) -lowlands -breda barst -limb bizkit en vast nog wel wat meer, wat ik zo even niet uit mn hoofd weet
Ga normaal elk jaar naar Lowlands, maar dat gaat em dit jaar (en de komende jaren) niet worden . Daarentegen was LL een paar jaar geleden leuker dan het afgelopen jaar was, veel te commercieel en andere mensen en daardoor andere sfeer..
Boyzone is ook leuk ik wil snel weer naar P!NK ze is en blijft een verslaving~!1 Ben vorige week nog geweest hahaha
Ik ben vorige week naar Guus Meeuwis geweest, was keileuk. In oktober gaan we naar Guns 'n Roses (jeugdsentiment) en ik wil volgend jaar graag weer naar Paaspop in schijndel. Daar ben ik dit jaar niet geweest ivm met mijn zwangerschap en die van de vriendin waarmee ik normaal gesproken elk jaar ga. Vorig jaar zijn we ook naar Bavaria Open Air geweest, zit voor volgend jaar ook weer in de planning...
ben ooit 1x naar een concert geweest, dat was van marco borsato. rood, in arnhem, was volgens mij in 2006. en dat vond ik in 1 woord GEWELDIG. verder nooit meer.
Ik heb wel vaak de mogelijkheid voor een +1 dus verzin maar vast wat om bij me te slijmen, haha Is echt een luxe hoor, bijv. op LL niet in de rij wachten maar door de achteringang, haha!!!
Dit jaar naar acda en de munnik geweest en snowpatrol Wil als het eventjes lukt ook nog naar Phil Collins. Daar moet ik gewoon naar toe al kost een kaartje 150 euro Verder ga ik elk jaar hier in tiel naar appelpop blijft leuk!
Kinderen gaan een week naar opa en oma en man en ik gaan naar eerst naar Engeland en dan Ierland. Naar 911 zouden ze meekunnen is op een bungalowpark.
heb net mijn lijstje concerten voor dit jaar al weer gehad. ben naar bon jovi geweest en naar 30 seconds to mars (geweldig!!!! nog nooit zo'n vette show gezien!) mijn verlanglijstje zijn nog wel aerosmith en amy mcdonalds voor dit jaar, maar weet niet of dat gaat lukken. hopelijk eind dit jaar nog een x 30seconds, dat zou helemaal geweldig zijn.