Dochter bijna 2 past geen broekjes.. Slobberen allemaal om heupjes/billen, ziet er niet uit.. Welk merk / misschien die nu online te koop is zou wel passen? Maat 86-92
Mijn stiefdochter was ook altijd echt smal en dun , echt heel erg. Enige wat goed viel was Zara en WE broekjes. Vingino vond ik eigenlijk altijd ruim vallen moest ze een maat kleiner van dragen soms zelfs 2 maar dat kan ook aan haar liggen
Super skinny's van de H&M. En we hebben hier ook twee broekjes van Vingino (een gewoon broekje en een skinny tregging) die heel smal vallen, maar dat is echt goed zoeken. Maar super skinny's van de H&M vind ik fijner dan de broeken van Vingino. Die van de H&M vallen smal en de stof is zacht, waardoor ze lekker kunnen bewegen, de stof van de Vingino's vind ik vrij stug.
Product Detail | H&M NL Product Detail | H&M NL In het najaar en in de winter hebben ze ook een donkerblauwe variant.
Name it valt hier echt te groot alle soorten. Dat is bij meisjes zonder billen snel hoor. Haha. Vooral nu ze geen luier meer heeft heeft ze helemaal geen kont meer
Hier ook een super smal meisje maar die broeken vallen t mooist ( wel de smalle natuurlijk . Of het is toevallig alleen de modellen die ik heb )
D. heeft ook een broekje van Name It, maar 80, geloof ik, maar die zakt van haar kont. Die van de H&M heeft zei n 92 en die zitten mooi. Ze draagt nog een luier...vrees voor de tijd dat die uitgaat... Dan worden het alleen nog maar rokjes en jurkjes, dat is dan wel weer het voordeel van een meisje.
Haha ja dat scheelt echt. Hier heeft ze een broekje dat was officieel een baggy van de hema in maat 74 die past ze nu met 2,5 perfect alleen de pijpen zijn te kort. Maar met een paar hoge laarzen kan het prima
Name it en H&M zijn hier ook nog te wijd, zelfs de superskinny's. Esprit zit hier wel goed. Wel even kijken naar meest skinny model. En C&A heeft er ook wel smalletjes tussen zitten!
Ik heb 2 modellen van name it, de 1 zit perfect de ander veel te wijd. Zelfde voor hema. Denk dat ik de skinny van h&m eens ga proberen.
Dank je wel!! Hier heb ik veel aan.. Ga ze kopen! Nu draagt ze nog 86 dus vrees dat ze pas na de zomer aankan..
Van die jeggings zitten ook meestal wat strakker. Ik haal ze bij de zeeman, zara en de primark. De rest vind ik meestal te wijd zitten.
D. droeg ze ook met maat 86 al (wel met luier dus) Waren ze wel wat aan de lange kant, maar ging verder prima. Hopelijk zitten ze bij jouw dochter ook goed! Noppies leggings vallen heel mooi smal, spijkerbroeken die ik tot nog toe gezien heb niet. Lief vind ik vooral qua shirtjes (de kinderkleding dan) mooi smal vallen. @edelweiss: Ja, ik merkte dat met de oudste ook. Had ik eindelijk goed zittende spijkerbroeken, werd ze zindelijk.