Het is altijd leuk om die gezichten te zien van je kids als ze op de foto gaan met zwarte piet.... Hoe keek jullie kindje op de foto...?? hier die van ons..
Ik kan ons huispietje er ook wel opzetten, ze is toch onherkenbaar Ze is dol op verkleden en schminken.
Dit jaar nog geen zwarte piet fotos maar deze van vorig jaar vind ik zo grappig. Hij was niet bang hoor maar vond die pieten maar behoorlijk irritant
Stoute piet?! Haha http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/400936-niet-lief-voor-cadeautje.html
Gisteren bij het kasteel van sinterklaas in Helmond geweest. Ze vond het super leuk en wilde elke piet een handje geven en het liefste met elke piet knuffelen. Bij de ene foto zie je ook dat ze zijn hand goed vast blijft houden
Nee geen zwarte piet voor onze meid, nou goed... alleen voor de snoepjes . Dit is haar allereerste intocht, en ze zou hoe dan ook een gesprekje voeren met die goedheiligman. Want Vera wou zeggen tegen sinterklaas dat ze heeeeel veeeeel stickers wil . Bekijk bijlage 287950
mijn dochter nog een keer .met de sint en piet. zoontje bleef op minimaal 40 meter afstand en bewoog het eerste uur vooral niet. dochter daar in tegen wil met elk piet op de foto e geeft de sint altijd een handje
Bas zijn eerste pietenervaring, hij is diep na aan het denken of hij het nu leuk moet vinden of niet Bekijk bijlage 289439 Tja onze meid heeft de sinterklaasperiode helemaal uitgevonden en vond alles prachtig en leuk. Bekijk bijlage 289440 Dit was trouwens dit jaar in het sinterklaaskasteel in helmond
deze foto is gemaakt bij het kasteel van sinterklaas in helmond kayro met zwarte piet @teigetje1 ook toevallig haha wij waren er gister in helmond