afgelopen maandag een miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door crystals, 22 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Hi iedereen.
    5jaar zijn mijn vriend en ik al bezig om zwanger te worden zonder succes.

Nou had ik de afgelopen 6 weken bruin verlies elke dag opnieuw, tot afgelopen maandag toen vond ik iets vreemds in mijn ondergoed het leek zo op een miskraam. Vriend snel een test gekocht en volgens de test was ik zwanger. Ik ben zo boos op mezelf 6 weken lang heb ik niks door gehad! De huisarts zei dat het waarschijnlijk vanaf het begin niet goed zat omdat ik vanaf dag 1 al bloed verloor.Ondanks dat ik het niet wist ben ik er behoorlijk stuk van!

Nu blijf ik ook steeds bloeden de huisarts gaf het 2 weken om aan te kijken hoe het gaat. Hoe lang duurde het bij jullie? Ik ben ook echt heel bang dat het nu weer jaren gaat duren , gelukkig heeft de huisarts ons doorverwezen naar het ziekenhuis naar een gynaecoloog om te kijken waar het nu allemaal precies aan licht dat ik verminderd vruchtbaar ben

2. lmcm

lmcm Actief lid

13 aug 2014
    485
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach wat jammer :( Ik had ook eerst bruinverlies vanaf 5 weken, dan 2 dagen telkens 's ochtend een helder rode bloeding. Die stopte telkens weer onmiddellijk, maar veranderde dan in heel miniem licht verlies bij afvegen enkel. Op 6,5 weken zagen we een hartje kloppen. Na 5 dagen begon het bruinverlies opnieuw, heel lichtjes. Op 7,5 weken vastgesteld dat het hartje niet meer klopte en op 8 weken is het vruchtje afgekomen... Ik ben wel extra actief geweest nadat ik wist dat het fout zat. Gaan joggen, gaan fietsen, helpen verhuizen,... Omdat ik een curretage echt wou vermijden...

Heel veel sterkte!!

3. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Dankjewel voor de reactie!

Hoe lang bleven jullie trouwens doorbloeden? De huisarts gaf me 2 weken , ook ben ik gewoon nog soms misselijk ik heb geen idee hoe zo iets verloopt ...

4. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje.. wat vervelend zeg! Sterkte! Ik heb vorig jaar een miskraam gehad en heb op en af drie en halve week gebloed. Wist eerst ook niet dat ik zwanger was. Toen we er achter kwamen een goede echo gehad. Een week later bleek alles ineens schoon. Een dag later heb ik nog een beetje gevloeid en twee dagen later (ja heel krom) kreeg ik ineens een menstruatie. Die was niet prettig en zeven dagen lang. Ik hoop dat het bij jou snel over is. Nogmaals sterkte...

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Rot zeg

Ik zou de verloskundige of gyn bellen voor echo. Dan weet je zeker of alles weg is

6. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Wat naar zeg sterkte! Mijn vriend en ik gaan ook voor onze eerste. De eerste x dat ik zwanger was had ik een leeg vruchtzakje. Aangezien ik het op de natuurlijke manier wou laten komen heb ik 2,5 week lang gebloed. Totaal geen pretje. Nu ben ik weer zwanger maar niet te enthousiast om teleurstelling te voorkomen. Ik was in het begin er teveel mee bezig waardoor het niet lukte dus toen opgegeven en het op me af laten komen en lukte het wel. Wens je heel veel succes en hoop dat je snel zwanger word en het goed zit

Deel Deze Pagina