Pas nog een dikke streep op de moeders voor moeders test en vanmorgen plotseling bloedverlies na grote boodschap (excuus) Het huilen begon eigenlijk meteen en was er zeker van dat dit niet goed ging maar nu is er geen bloed meer. Alleen na het afvegen maar niet in onderbroek. Heb de vk gebeld maar kan daar ma pas terecht. Het was echt minimaal roze/rood bloedverlies. Wat last van krampen maar dat heb ik steeds. Heeft iemand enig idee wanneer het bloeden doorzet bij een mk? Of komt dit vaker voor? Gr.
Roos ik heb al heel mij zwangerschap na mijn ontlasti g bloed met afvegen enbenal 34weken. Hoeft echt niets te betekenen. Je aderen zijn gevoeliger en oppervlakkiger met als gevolg eerder bloedingen. Hoop ook voor jou goed nieuws
Vervelend die onzekerheid! Maar zoals miss geul al zegt, er kan sneller een bloedvaatje knappen (als ik het goed zeg) tijdens je zwangerschap omdat het allemaal beter doorbloedt is. Met een beetje druk zoals hoesten of niezen al. Bij mijn miskramen was het na een klein beetje "afveeg bloed" al vrij snel hevig bloedverlies met hele heftige krampen waar ik niet van kon lopen. Lichte menstruatiekrampen horen sowieso ook bij jd zwangerschap omdat je baarmoeder groeit. Ik begrijp jd angst, maar maak je niet te druk! Het hoeft zeker niet meteen een miskraam te zijn! Sterkte!
Dank je wel voor je reactie. Alleen wat roze vloed vanmorgen dus de angst is iets gezakt. Zeker weten doe je het toch nooit
Dit je hoor je wel eens vaker, na ontlasting. Omdat je druk moet zetten springt er soms een adertje. Je hebt het niet op andere momenten? En geen krampen? Of bloed/bruinverlies op andere momenten? Dan zou ik (hoeveel zorgen je je ook maakt) er volop in geloven! Ik wens je een sterk kloppend hartje toe bij de volgende echo
ik heb morgen een week al bloedingen. Wel een kloppend hartje gezien, ben er ook nog steeds niet geruster op.