zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door maja89, 18 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja89

maja89 Actief lid

29 jan 2012
    471
    5
    18
    dames heb zatersag en maandag een licht positieve test point gehad en heb nu net een cb plus gedaan en die is suuper locht posotief(volgens mij heeft die meer hormoon nodig!) kan ik er vanuit gaan dat ik dan zwanger ben? waah spannend haha

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.025
    15.629
    113
    Nabij Utrecht
    heb je foto's van alle testen??? En waar zit je in je cyclus?

De testpoint heb ik geen ervaring mee, maar de cb plus was bij mij altijd knalpositief, terwijl een andere vroege test (kv 2v5) zowat niks liet zien (met dezelfe urine getest).

3. maja89

maja89 Actief lid

29 jan 2012
    471
    5
    18
    ja heb van tetspoint ieen foto in het ovulatie en zw testen blog staan. alleen ia hij in het evht behoorlijk duidelijk en op foto niet! maar van de cb kan ik niet echt een foto maken hij is behoorlijk licht. de dokter heeft me in ieder egval gegeliciteerd en de verloskunfige neemt niet op! ik voel van alles haha

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.025
    15.629
    113
    Nabij Utrecht
    Hmm... welke cb plus is het??? de nieuwe (platte test met brede blauwe dop?) of de oude cb plus ??

Want die oude wil nog wel eens vals positieve hele lichte resultaten geven (die had ik ook wel eens).

Was de test van maandag wel duidelijker dan die van zaterdag ??

Waar zit je trouwens in je cyclus ??

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Haaij ik heb nog even in het testen topic je testje opgezocht... maar welke testpoint is dit?? want ik heb ook wel eens test point gehad maar die zag er heel anders uit..

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Plaats eens een foto!

7. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Zo te horen wel, als je 3 positieve testen hebt gehad.
    Ik wil je wel feliciteren maar aangezien meiden hierboven andere ervaringen hebben..?
    Probeer eens een kruidvattest..hou ons op de hoogte!

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik ben ook wel benieuwd naar foto's!

9. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Kan dat ik gek begin te worden... maar heb van testpoint wel de ovu testen gebruikt.. en deze lijkt op de ovu testen... heeft hij ook een groene dop? want sensitest verkoopt ook ovu testen met hetzelfde omhulsel

10. maja89

maja89 Actief lid

29 jan 2012
    471
    5
    18
    hee dames ben op het werk dus kan geen foto plaatsen! dit zijn de gewone zw testen van testpoint hij heeft een groene dop maar het is geen ovu test! tenzij ze hem per ongeluk verkeeed verpakt hebben:s dat zal toch niet???

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb geen idee welke kleur de zwangerschapstesten van Testpoint horen te hebben, maar ze zullen neem ik aan vast niet de ovulatietesten en de zwangerschapstesten een groene dop hebben gegeven? Werkt toch verwarrend? Maar als je zeker weet dat het een zwangerschapstest is.....

Misschien zou je nog een goedkoop testje van het Kruidvat kunnen doen? (de streepjestest, niet zo'n plustest). Of desnoods van een andere drogist?

12. maja89

maja89 Actief lid

29 jan 2012
    471
    5
    18
    ja ht is zeker weten een zw test! ik gebruik geen ovulatie testen;) apart jog wss hebben ze wel allebei een groene dop dan!

13. maja89

maja89 Actief lid

29 jan 2012
    471
    5
    18
    pff thank god vond net via google een oud topic over testpoint testen waar ze ook dachten dat het de ovulatie test was. en het bleek gelukkig dat ook die duo zw testen van tstpoin een groene dop hebben! behoorlijk verwarrend!

Deel Deze Pagina