Goedemiddag, Een vriendin van mij heeft een test gedaan, ik zag het streepje binnen 3 minuten maar moeilijk op de foto te krijgen. Ik ben benieuwd wat er over blijft na het uploaden. Gewoon nog een keer testen denk?
Bedankt meiden, ze gaat morgenochtend nogmaals een test doen! Ik zag t streepje binnen 3 minuten best goed eigenlijk had ik toen meteen een foto moeten maken.(heb nou eenmaal streepjes ogen na alle testen die ik zelf versleten heb )
Ze heeft net getest echt heel heel heel licht maar waarschijnlijk is het niks. Zal proberen een foto te maken er van
Ze heeft inmiddels bloedverlies. Maar toch zagen we een lichte streep we zijn echt als 2 idioten die test gaan bestuderen
Ik zie niks. Ook niet als mijn tel scherp staat. Zal wel aan mij liggen dan. Balen van het bloedverlies. Sterkte !
In t begin was t streepje ook veel duidelijker. Vind wel fijn voor haar dat ze duidelijkheid heeft nu nou ja duidelijk t bloeden is allang gestopt niet lang geduurd . We hebben ons scheel getuurd iig Het bloeden was na een paar uurtjes gestopt. Dus ben benieuwd voor haar. Ik krijg wel zin om zelf ook te testen heb ook allerlei kwalen maar ja ik heb een mirena en een 5e kindje moet ik even niet aan denken
gaat ze nog weer testen dan? ik denk dat ik dat wel zou doen na zo weinig bloedverlies. ook al zou het alleen maar zijn, om mijn hoofd rustig te krijgen. wel met een betrouwbaardere test dan hihi
Ze heeft de plus test nog wel gedaan maar negatief dus misschien dat ze wel veel te vroeg is en anders was t streepje wel waarneembaar
Daar ben ik weer, heb deze zojuist doorgestuurd gekregen.. de lijnen horen toch even breed? Ze zegt dat het wel een dikke lijn is maar alleen de zijkant dik gekleurd is.
Negatief met zwanger en kids maar ze is er van overtuigd dat ze zwanger is dus hoop voor haar dat ze veel te vroeg is. Ze slikte de pil dan lijkt t me dat je lichaam sowieso in de knoop ligt met hormonen. Al hoop ik t natuurlijk wel voor haar.