Ik heb vanmorgen met een gewone (dus geen early) zwangerschapstest 2 dagen voor mijn nod getest. Ik zit op het wachtbankje na een verse tp waarvan de punctie op 7 februari is geweest. Ik heb hiervoor op 5 februari nog Gonasi 2×5000IE geprikt maar volgens het internet moet dat na 10 dagen uit je systeem zijn. Nu heb ik dus een tuurstreepje positief getest en heb daarbij heel erg last van m'n buik, m'n darmen die rommelen bij alles wat er aan voedsel of vloeistof binnen komt, m'n maag ik ben bij vlagen misselijk of moet boeren maar ook m'n baarmoeder voelt gezwollen beetje kwampen. En ik voel me vooral heel opgeblazen. As dinsdag 21 februari moet ik bloedprikken maar werd gek van de spanning dus heb getest met wat ik nog in huis hadaar dit neemt de spanning niet weg ... helaas!
Helaas kan dit zeker nog wel vd gonasi zijn. Je hebt 10.000 eh geprikt Die 10 dagen zijn maar een gemiddelde. Ik zou er vanuit gaan dat het nu nog gonasi is. Ik vind hem ook erg tuur voor 12 dpo Ik ga duimen dat hij toch nog gaat oplopen.
We zagen dat je al een ander topic over hetzelfde onderwerp hebt geopend. Zou je het bij 1 topic willen houden? Dan kan iedereen daar ook reageren. Dit topic zal ik op slot doen.