Is kruidvat nu zo gevoelig? Ik heb tot nu toe steeds negatief getest maar had bij dochter ook pas na 4 dagen overtijd een licht positieve test. Las ik laatst hier bij iemand dat de kruidvat (2voor5euro) negatief was maar de clearbleu positief? Hebben meer meiden dit gehad?
Ja haha volgens mij kan het voor jou niet snel genoeg gaan... Ik heb bij mijn vorige zwangerschap 2 dagen voor nod met cb getest..
bij mij 4 dagen voor nod positief met kv 2 voor 5. met cb digitaal toen nog negatief. ondertussen zijn alle testen positief.
Misschien maak je gewoon iets later HCG aan, nestelt het vruchtje pas later in ofzoiets... Dan kun je testen wat je wil, maar als de hcg niet hoog genoeg is zal het negatief blijven
check mijn album. Daar zie je de clearblue (normale met kruis) op de avond van de 7e. En die 2 van de KV, was de onderste met ochtendurine! Een duidelijk verschil. waarbij de KV bijna niks aangaf, terwijl de CB (en zelfs eigen merk Jumbo) vet positief waren!! En toen ik testte zat ik 5 dagen voor nod
pff nog steeds negtief met kruidvat..maar ja was bij dochter ook pas 4 dagen overtijd zoooo licht!!! Heb wel een vermoeden dat ik gewoon zwanger ben, heb het extreem warm spierpijn in boobs..duizelig herken het allemaal maar alleen geen 2 streepjes!!!
mmmm ga ik ook doen....jij was ook diegene wat ik bedoelde haha met de kruidvat die minder positief was dan de rest..ik hoop dat die positief aangeeft....ga nu mijn plasophouden zodat ik vanmiddag kan testen want ochtendurine hoeft toch niet of wel?
Nee dat hoeft niet ... ik deed de CB (in mijn album) op 7 dec met avondurine En ik mocht pas op 10 dec. testen officieel
jeetje jou helemaal vergeten haha..nee zei niet zwanger maar voel me wel zwanger dus we wachten nog af!!!
Had je die met indicator gekocht dan ? Ik had de clearblue plus (normale met kruis, maar dan ultra gevoelig).