Positieve test na 10 minuten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lara20, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara20

Lara20 Lid

10 dec 2009
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Ik heb een tijdje geleden hier een topic gepost ivm zwangerschapsverschijnselen ook al pak ik de pil. Nu heb ik al 2 maanden geen echte menstruatie gehad en voel ik mij helemaal niet goed. Tevens ben ik 3 kg aangekomen, ook al eet ik zeer weinig.

Ik begon toch licht te twijfelen of ik zwanger kon zijn en ik heb deze ochtend dan maar een test van Kruidvat gedaan. Eerst was hij negatief en toen ik na 10 minuten ging kijken, was hij duidelijk positief. Aangezien de uitslag na 10 minuten niet meer betrouwbaar is, vraag ik mij af hoe het dan toch komt dat er een duidelijk streepje stond.

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Kruidvat test mag je toch al niet meer aflezen na 5 minuten? (als ik dat goed heb onthouden)

Nou als je binnen de afleestijd geen streepje hebt gezien, dan ben je niet zwanger.. Geen idee trouwens hoe het komt dat er na afleestijd ineens een streepje verschijnt.

3. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Wanneer ben je "gestopt" met kijken ? Na hoeveel minuten was dat ???

Want als je bijvoorbeeld na 3 minuten niet meer gekeken hebt, en daarna na 10 minuten ineens weer, dan zou het kunnen zijn dat de streep na 5 min toch al was gekomen!

Welke KV test is het eigenlijk ???

Heb je een foto van de test ?

4. Alita

Alita Niet meer actief

ja idd heb je een foto want wat vindt jij positief?

5. warhoofd

warhoofd Bekend lid

30 jan 2006
    673
    0
    0
    Foto!

6. Lara20

Lara20 Lid

10 dec 2009
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar kan ik straks pas op antwoorden en eventueel een foto posten, want ik zit momenteel bij mijn vriend en die weet daar niets van :)

7. Alita

Alita Niet meer actief

aha ik ben benieuwd meid!!!!

8. Alita

Alita Niet meer actief

mag hij het niet weten?:(

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Mag hij het niet weten??

10. Alita

Alita Niet meer actief

nou truus wij hebben dezelfde gedachte!!!

11. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Misschien wil ze het op een leuke manier vertellen??

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha :D

13. Lara20

Lara20 Lid

10 dec 2009
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah nee sorry dat kwam helemaal verkeerd over :) Ik zal het even uitleggen.

Ik ben 20 jaar en ik ben nog studente dus het zou spijtig genoeg een ongewenste zwangerschap zijn :s. Sorry dat ik dit moet zeggen, aangezien sommigen onder jullie heel graag een kindje willen.

Ik wil mijn vriend niet onnodig ongerust maken, daarmee dat ik liever wacht tot ik wat zekerheid heb.

Ik heb de zwangerschapstest terug even bekeken en nu is de lijn fel vervaagd en het lukt niet om er een foto van te trekken. De lijn was echt heel duidelijk te zien, want ik verschoot er enorm van. Dit was zo'n 30 minuten nadat ik de test had gedaan. En de uitslag is betrouwbaar tot 10 minuten.

14. Lara20

Lara20 Lid

10 dec 2009
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja het was de goedkoopste test van Kruidvat, die met de fel roze verpakking.

15. Alita

Alita Niet meer actief

Jeetje nu snap ik het idd....

Maar heb je de pil goed geslikt?

En ja ik zou morgen weer een testje doen en dan die 2voor5euro is een wit doosje en eens kijken wat eruit komt...
    Mar de uitdlag was binnen de tijd? Is het niet 5 minuten?

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nu klinkt het wat begrijpelijker idd :D

Maar ik zou morgen nog eens proberen te testen, en dan echt aflezen binnen de afleestijd. Daarna zou ik hem ook gewoon gelijk weggooien, zodat je niet in de verleiding komt na afleestijd nog een keer te kijken waardoor er weer een hoop verwarring voor je ontstaat!

17. Lara20

Lara20 Lid

10 dec 2009
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké dat kan ik doen :) Ik heb de komende dagen geen tijd om een test te gaan halen, maar ik ga het toch zo snel mogelijk proberen te doen.

Ik denk dat het vals positief was, aangezien de test negatief was en pas na 10 minuten positief werd. Ik pak de pil altijd op tijd, maar ik heb medicijnen gebruikt die de werking kunnen verminderen. Ik had 1 maand mijn maandstonden niet gehad en ik heb toen de bijsluiter van die pillen gelezen en daar stond dat in. Het is geen antibiotica.

18. warhoofd

warhoofd Bekend lid

30 jan 2006
    673
    0
    0
    zou je toch een foto willen plaatsen?

19. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Nou laten we voor je hopen dat het inderdaad gewoon negatief was de test aangezien je nog niet aan kinderen wilt beginnen! Wel raar trouwens dat ondanks je de pil slikt je lichaam zo in de war is en je niet goed (net zo als anders) ongesteld word.. Hmm zou idd zou snel mogelijk nog een testje ophalen!

20. Lara20

Lara20 Lid

10 dec 2009
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry, maar ik krijg de test echt niet goed in beeld en hij is niet te vergelijken met het resultaat dat ik deze voormiddag had. Hij is nu veel lichter geworden.

Ik heb wel net gelezen dat deze testen van KV heel snel een indrooglijntje geven, dus ik ga gewoon voor de zekerheid testen dan :)

Deel Deze Pagina