Dinsdag komt mijn man weer terug na 8 dagen weggeweest te zijn voor zn werk. Nu heb ik al 4 menstruaties waarbij ik woensdag een donkere ovulatietest heb en donderdag nog een donkerder. Nu vraag ik me echt af wanneer het nou het beste is om te klussen
Ik heb geen ervaring met ovutesten maar het beste lijkt me (zeker als je al een stabiele cyclus hebt) om de dag te vrijen te beginnen vanaf een week (zo rond dag 9) na je menstruatie. Dan zit je meestal wel goed. Wanneer je eisprong is kan verschillen...ik heb hem soms op dag 10 maar ook soms op dag 14
Gelijk na de positieve ovulatie test aan de bak gaan... want je ei springt na de test 24/48 uur later!
Gewoon wanneer je zin hebt. Als mijn man na 8 dagen weer terug zou zijn, zou ik hem gelijk bespringen. Positieve ovulatie test of niet.
haha wat Rataplan zegt idd haha gericht seksen lijkt me ook zo vreselijk... zou iig wel zo snel mogelijk na de positieve test aan de slag gaan. maar goed, houd het wel leuk, anders is de 'lol' er ook snel vanaf...
gericht / gepland seksen is niet het meest leuke, manlief vindt het helemaal niets! maar soms moet het even he? wij zijn er deze maand wat luchtiger onder, maken het gezellig wanneer we willen maar wel in het achterhoofd houdend dat om de dag deze week wel even verstandig is! maar de lol er in houden dat is erg belangrijk!