Boris bergman: vlug bevrucht , iemand ervaring?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Annelke, 14 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    Beste,

Sinds december ben ik gestopt met de pil aangezien mijn vriend en ik klaar zijn voor een volgende stap in ons leven.
    Het ontpillen resulteerde in een onreglmatige cyclus tot wel 54 dagen.
    Mijn laatste cyclus was nu 34... Oef :)

Ik weet dat wij nog niet lang aan het proberen zijn en dat er vele hier al veel langer aan het proberen zijn maar zoals jullie weten, wanneer je zwanger probeert te worden, is elke maand te veel...
    En zeker wanneer er in je omgeving verschillende mensen zwanger worden.

Ik ben uiteraard al redelijk wat gaan zoeken op het internet en kwam uit op een boek van Boris Bergman.
    Ik wou even horen of iemand hier ervaring mee heeft. Is het een aanrader of toch niet de moeite?

Alvast bedankt!
    Groetjes
    Annelke

2. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    Hoi ,

Ik heb geen ervaring met het boek , maar het lijkt me dat ook de dingen die in het boek staan gewoon op internet of een forum te vinden zijn !
    Ik heb altijd het gevoel dat er geen magische handleiding in zal staan maar zoals eerder gezegd geen ervaring mee !
    Hopelijk ben je snel zwanger !

X x succes

3. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Ik ben het met "trutje" eens. Zonde van je geld om dat boek te kopen. Zorg dat je weet wanneer je ovu is, klus regelmatig en eet/leef gezond. Zorg dat je voldoende beweging krijgt, zorgt voor een goede doorbloeding, en slik in ieder geval foliumzuur voor een gezond kindje.

er zijn zoveel factoren waar je geen invloed op kunt hebben. Gewoon niet doen is mijn advies. En lekker gaan genieten van het maken van het kindje ;)

Deel Deze Pagina