Hallo, Kan iemand mij misschien (uit ervaring?) vertellen hoe het zit met endometriose en opeens een veel kortere cyclus? Ik had altijd een stipte cyclus van 28 dagen, maar de afgelopen maanden opeens 21 dagen. We willen heel graag weer zwanger worden, maar na 1 miskraam (na terugplaatsing cryo) en 2 mislukte terug plaatsingen ga ik nu toch sterk twijfelen of het nog wel zin heeft om nog 1 terugplaatsing te doen! Ik ben op de laatste zaterdag van mei ongesteld geworden, en zou op 5 juni weer voor echo gaan om te kijken voor een 4de terugplaatsing, maar kreeg op 3 juni heel veel buikpijn, wat achteraf een ovulatie bleek te zijn. Dat is dus 7 dagen na mijn menstruatie!!! Vind ik erg snel, ben nu dus erg bang voor nog meer ellende in mijn lijf. Wie heeft hier ervaring mee???
Hmm Ik heb niet echt ervaring met een hele korte cyclus. Heb wel 1x een cyclus gehad van 16 dagen. Wanneer toen de eisprong is geweest weet ik niet. Als dit nu klopt heb je deze ronde weer een cylcus van 21 dagen. (Blijft wel netjes gelijk dan, wel kort maarja..) Of het iets met endo temaken heeft weet ik niet. Ik heb daar alleen maar veel pijn aan tijdens ongi, verder merk ik er eigenlijk vrij weinig van. wat zegt het ziekenhuis hierover dan?
Een aantal rondes terug had ik mijn ei op dag 10. Met een lf van 11 dagen kwam ik op een cyclus van 21 dagen. Niet zwanger en de cyclussen er na weer netjes op tijd (ei gemiddeld op dag 15 of 16) Moet er wel bij zeggen dat ik geen ervaring heb met endometriose.