zwanger?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Biancaaa, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    hallo allemaal
    Ik heb een vraagje:
    Ik ben medio december gestopt met de pil en daarna gewoon netjes ongesteld geworden. met een cyclus van 28 dagen.
    Nu heb ik 2 weken geleden veel geklust Za Zo Di omdat ik als is goed maandag mn eisprong had (14 dagen na mn eerste dag ongesteldheid)
    Zijn er nu goede kansen? En heb ik wel gemeenschap in de goede dagen gehad om kans te maken?
    Ik moet wel zeggen voel me sowieso beetje anders dan anders heel licht in het hoofd en steken bij mn heupen soms beetje rare krampen onderin de buik en rommelen in de buik en het lijkt dat mn buik is opgezet Ik moest dinsdag ongesteld worden..
    Ik heb dinsdag en donderdag getest allebei negatief . Wat nu te doen? Kan het zijn dat ik wel zwanger ben of grote kans van niet?..

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Bianca,

het kan nog wel zijn dat je zwanger bent, maar dan moet je test toch deze week nog wel positef worden. En anders zul je toch gewoon je menstruatie moeten afwachten, want bij een kinderwens kan het wel eens zijn dat door de spanning het een paar dagen langer kan duren voordat je ongesteld wordt. Het is dus nog even afwachten. Je hebt trouwens wel goed gemikt met de gemeenschap.

Groetjes Brigitte

3. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb altijd al een regelmatige cyclus van 28 dagen gehad ook gelijk bij het stoppen van de pil voor ons eerste kindje.
    Dus het kan nu dus ook zo zijn dat dus mn cyclus wat langer zal duren?
    en ik moet dus een positieve test hebben voor aanstaande dinsdag?
    Heb vandaag ook nog getest rond 14.30 maar hij was negatief kan dat ook zijn omdat ik smiddags heb getest en dus minder hcg in mn urine zat?
    Graag hoor ik van u

Deel Deze Pagina