wanneer shoppen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door silly88, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    Voor de 20 wkn echo hebben wij NIETS gekocht.
    Wel alvast georienteerd op wat we zouden willen hebben.

Direkt na de 20 wkn echo, hebben we de eerste kleertjes gekocht.
    Het weekend daarna hadden ze bij de prenatal 20% korting, dus toen hebben we alle "grote" spullen gekocht.
    Was er voor mijn gevoel nog wel "vroeg" maar vanwege de korting toch maar gedaan.

Mag dus nu nog allerlei leuke frutselspulletjes uitzoeken....
    Ben daar nu al wel mee bezig, ben nu nog fit genoeg

Qua kleertjes tot nu toe alleen 50/56 gekocht (en gekregen).
    Vind het best lastig, hoeveel je nodig hebt.
    Maat 62 kopen vind ik ook lastig, het is nu allemaal zomerkleding, maar als onze kleine er aan toe is, is het winter

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier bijna alles al gekocht.
    Kinderkamer zo goed als klaar, alleen nog een rolgordijn en een leuke lamp en nog wat voor op de muur kopen.
    Kinderwagen en maxicosi zijn besteld, worden halverwege juli geleverd.
    Box staat al klaar.
    Heb ook al wat kleertjes gekocht, maar nog niet echt veel in kleine maatjes, ook omdat er nu vooral veel zomerspul in de winkels ligt.
    Verveel me nu wel al een beetje, hoef niet meer zoveel te kopen, en het is nog te vroeg om alles te wassen haha.

3. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ja ik heb me vanaf begin af aan voorgenomen om te wachten tot de 20 weken echo (ik heb hem a.s dinsdag - 1 juni!). ik heb 18 mei een korte pretecho gehad en toen zei ze dat ze (voor zover ze kon zien) niks raars kon zien, ze zag een gezond kindje. kijk ik wil gewoon met het meeste wachten tot a.s dinsdag, maar ik kon het gister toch niet laten toen ik iets leuks zag hangen bij de c&a :D

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    wij hebben al veel omdat het de 2e is, maar na de 20 weken echo 7 juni gaan we wel even wat kleertjes kopen! (al hebben we de zogenaamde 'startset' al in de kleine maat neutraal)
    Wij kopen wel 50, ons zoontje heeft daar 3 maanden mee gedaan dus dat is best lang:) 56 was echt nog te groot en 62 dus al helemaal!
    We zijn nu nog bezig met het klussen in Olaf zijn nieuwe kamer, als die klaar is gaat bhij verhuizen en gaan we in de babykamer aan de slag!:D

Deel Deze Pagina