Hallo allemaal, Wanneer zijn jullie gaan shoppen, niet voor de kleine dingetjes maar de babykamer of wandelwagen etcc..., ik ben bijna 20 weken maar ben zo onzeker over alles omdat het allemaal zo onverwachts gekomen is, zeer zeker wel gewenst maar misschien moet ik nog over de schrik komen ofzo, weet het nu 3 weekjes en we hadden het allemaal niet verwacht na 5 jaar klussen .
Nadat ik de 12-13 weken gepasseerd was ging ik voor de grote dingen kijken. Had ik met 7 maanden in huis en dan nog de kamer inrichten enzo. Kinderwagen kwam rond 8 maanden zwangerschap. Kamer had zeker 3 maanden levertijd nodig
oke dankje, ik ben al helemaal aan het kijken wat ik allemaal wil en er zijn zoveeel leuke dingen haha
Kamertje, kinderwagen etc besteld met 12 weken (had een lange levertijd) Verder alle andere spulletjes gekocht bij een week of 26. Kamertje staat nu zo'n 6 weken en is nu pas zo goed als af! Alles gewassen en gestreken in de kast!! Veel plezier!!!
Ja ik heb volgende wek dinsdag me 20wkn echo als dat verder goed zit, ga ik evoor kom maar op met die koopverslaving hahaha
@ levertijd: Hangt er ook van af hoe je het wilt hebben. Ik heb antieke meubeltjes bij elkaar gesprokkeld en zelf wit geschilderd, geen levertijd, wel heel veel schilder/schuur/verftijd nodig gehad Kinderwagen hebben we bij 15.2 week besteld, want de levertijd zou maaahaanden zijn als ik de mensen hier op ZP zou geloven. Haha... Met 15.4 week stond er een grote vrachtwagen voor onze deur, de buurvrouw had maar ff onze voordeur open gedaan zodat de bezorgers de kinderwagen in de gang konden zetten.... Ik zou zeggen, ga gewoon ff lekker orienteren wat je wilt hebben. Je bent zeker niet aan de vroege kant (maar ook niet heel erg laat ofzo) als je nu gaat kijken. PS gefeliciteerd!! Wat geweldig dat je na zo'n lange tijd zwanger bent geworden!! Ik weet er alles van (niet spontaan zwanger, maar dat mag de pret niet drukken )
hier ook geen wachttijden gehad met kamertje....ook 2e hands.... kinderwagen gekocht, en meteen mee kunnen nemen bij babypark Kesteren....dit met 16 weken gedaan...hij was toen met flinke korting. verder een hoop hebbedingetjes gekocht via internet, zoals lakentjes/boxkleed/toybag laten maken, canvas schilderij laten maken, wandlamp laten maken, piepschuimletters, noem maar op.... je bent dus echt niet laat....als je wilt wachten tot de 20 weken echo, gewoon doen!!!
Vanaf 12 weken inderdaad gaan shoppen voor de 'grote' dingen. Deze ook rond die tijd besteld. Zelf aangegeven dat we die dingen in augustus in huis wilden hebben. Konden dan zelf een afspraak maken (Babypark). Afgelopen dinsdag is alles binnengekomen. En trouwens, GEFELICITEERD! Wat super gaaf dat jullie na zo lang wachten alsnog zwanger zijn geraakt en dan ook nog eens niet weten dat je al zover was.
Bedankt dames, ja ben gewoon heel onzeker over alles, zo stom gezegd eigenlijk maar we hadden het niet verwacht nog uit ons zelf zwanger te worden, ik had zoiets van oke we gaan de medische molen maar in maar daar was ik ook weer onzeker over toen dacht ik weet je wat het hoeft niet meer ik leef gewoon zo verder is wel lekker, we zijn namelijk best feest beestjes, ik had zoiets als het komt moet het uit zichzelf en waarempel ben me het hoedje geschrokken hihi maar ow zo gelukkig en blij ermee nu pas ga ik het allemaal verwerken en dat na 3 weken, toen ik de testen gedaan had (5) zelf en 1 bij de HA geloofte ik het nog niet, nu na 2 echo's wel hahaha ik heb al veel op het oog kwa kamertje en wandelwagen en spulletjes ow heb er zin in om nu met geld te smijten voor ons kindje eindelijk een goed doel want voorheen ging het op aan onzin en me hondendochters haha
Nog een tip: Volgens mij komen de mamamazzeldagen en andere opruimingen er ook weer aan. Dat kan nog wel eens veel geld schelen. Misschien goed om dat ook even in de gaten te houden (misschien willen ze bij prenatal wel vertellen wanneer ze zijn).....
Ik ook pas begonnen met shoppen na de 20 weken echo. Via marktplaats complete babykamer en wandelwagen compleet gekocht. Met de kleinere spullen ben ik nu begonnen en vind het heeeeeerlijk om te doen, elke keer weer iets te halen voor ons eerste kindje echt fantastisch.
Ik ben voor 12 weken al gaan shoppen, was erg goed van vertrouwen!! Ik had juist zo'n gedachte het zo optimistisch mogelijk in te zien..
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik heb het kamertje al gekocht toen ik 12 weken zwanger was. Dit komt omdat wij het 2e hands hebben gekocht, en een hele mooie zagen op MP. Wandelwagen hebben we besteld toen ik ongv 16 weken zwanger was. En kwam nog bijna te laat binnen
Wanneer jij wilt!! Doe gewoon waar je je goed bij voelt. Wat een ander doet of zou doen, maakt niets uit. Ik zou je bij alles willen adviseren, ook straks met de kleine: volg je eigen gevoel en laat je niet gek maken door allerlei (ongevraagde) adviezen van anderen. Wij waren hier ook (belachelijk) vroeg met inkopen doen hoor. Meer dan de helft hadden we al voor de 20 weken..! hihi!
Heb je gelijk in Misa ongevraagde adviezen krijg ik nu al hahah maar bedankt voor jullie advies, ben al helemaal aan het doordraaien wat betreft inkopen doen , ik wil dit en dat ow en die is ook leuk haha me ventje gaat gek worden.
Gewoon lekker laten gaan! Is ook superleuk toch! Ja, hoe zekerder je overkomt, hoe minder snel mensen de behoefte voelen om ermee te bemoeien.
Hallo allemaal! Wij hebben toen we 3 weken vakantie hadden (zit nu in de laatste week van de vakantie) de babykamer gekocht! Ik kon niet wachten en omdat het de eerste keer is en toch nog een beetje onwerkelijk allemaal, dacht ik miss wordt het nu wat echter! Miss wat snel maar konden niet op vakantie dus nu kan ik nog mee helpen en hebben we het kamertje zover klaar gemaakt. Gisteren hebben we van bekende van ons een hele hoop gekocht incl. kinderwagen, maxicosi, box en noem maar op voor een prikkie! Kan er nog niet echt bij dat daar straks ons baby'tje in ligt maar is wel super om naar het kamertje te kijken