12 weken en huilen als vreemden naar hem kijken.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Vinnies, Sep 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vinnies

Vinnies Bekend lid

Oct 20, 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Hallo mijn zoontje is zondag 12 weken en gaat volgende week wennen op het kdv. Alleen als ik zijn zus breng komen altijd alle leidsters kijken. Dit vond hij altijd prachtig en lachte terug. Maar nu sinds een week begint hij heel hard te huilen als mensen naar hem kijken die hij niet goed kent, hij is dan bijna niet te troosten. Ik wil hem nu eigenlijk niet wegbrengen volgende week. Ik was benieuwd of er meer baby`s dit hebben en of het een kwestie van wennen is of echt eenkennigheid.
    Liefs Vinnies

2. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

Jul 7, 2010
    3,744
    1
    36
    Friesland
    poh wat herkenbaar dat doet Elise ook. Dus ook bij oma en mijn zusje en zwager...echt dan gata dan lipje naar beneden en schreeuwen maar. doet ze sinds kort. Zou hem gewoon brengen hoor. Effe doorbijten en ze vermaken zich wel weer

3. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Sil had het niet, maar ik weet van andere kindjes in zijn groep op het KDV dat die het ook hadden. Het kan soms helpen als je gewoon voordat je 'm brengt ff aangeeft dat hij zo reageert en vraagt of ze dat die eerste dag zoveel mogelijk willen voorkomen. Dat snappen ze best wel en zo kan je kindje lekker rustig wennen. Komt vast wel goed :)

4. silly88

silly88 Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,429
    0
    0
    heel herkenbaar, hij doet het nu nog ;) hij deed het ook bij de opa's en oma's. nu als een vreemde naar hem toe komt en gedag zegt gaat ie nog vaak huilen. en hij is ondertussen al 11maanden :D hij houd wel veel sneller op maar als ie iemand niet kent, hoeven e van hem ook niet in zn buurt te zijn

5. Vinnies

Vinnies Bekend lid

Oct 20, 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Bedankt voor de reactie`s. Ik ga hem gewoon brengen en hoop dat hij snel aan de leidsters went, dan zal het wel goed gaan. en anders dan moeten we maar een andere oplossing vinden. Gisteren een verjaardag, en hij heeft zoveel gehuild, echt zielig, hoop dat het toch nog snel over gaat.

Share This Page