neusreinigingspompje hoe te gebruiken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door claudia21, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudia21

claudia21 Lid

7 aug 2007
    66
    0
    0
    Hallo,
    Mijn dochter van 3 maanden gaat vanaf vorige week naar de creche.
    Nu begint ze erg verkouden te worden. Ik heb een neusreinigings pompje maar ik heb geen idee hoe ik deze moet gebruiken. :oops:
    Kunnen jullie mij helpen?

Bedankt.
    Groetjes,
    Claudia

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Je knijpt het pompje in zet het dan het tuitje in een neusgat en laat het los.. door de zuigkracht wordt het neusje dan leeg gezogen. Ik vind het een onmisbaar ding !

3. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hey...

Ik deed het neusje spoelen met fysiologische zoutoplossing van Daro (= t merk)
    dus dat het snot los komt....
    dan het balletje inknijpen.... het voorstukje in het neusje doen en balletje loslaten....

Dan zuigt hij het snot eruit....

Welk pompje heb je? ik had eerst die van bibi (?) gekocht... en dat ding werkt hier voor geen meter... later kreeg ik een gratis neuspompje bij die daro zoutoplossing en die werkt perfect....!

succes

4. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik heb ook zo'n neuspompje ,maar wat een ramp dat ding :) Mijn zoontje wil er helemaal niks van weten als ik dat ding in zijn neusje stop.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik dacht al dat het aan mij lag, het wil voor geen meter.

Heb er één van de Hema

6. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Wij kochten er laatst eentje in Slowakije toen we op vakantie waren, Jesse werd daar snipverkouden.
    De apparaatjes daar moet je aan zuigen. Lijkt heel raar, maar het vocht komt niet in je mond hoor, er zit een soort schotje tussen.
    Nouja, hij kostte omgerekend nog geen euro. ;)

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hihi blijf het een raar ding vinden, heb het ook niet in huis maar heb het ook nog niet nodig gehad gelukkig!

8. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Als ik met het pompje in het ene neusgat zit, dan druk ik het andere neusgat even dicht met mijn vinger, dan heb je in 1 zuig alle snot te pakken en hoef je je kindje niet zo lang te pesten.

9. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    In het begin vond ze het een fantastisch ding, en maar lachen als ik er ook maar mee in de buurt kwam. Nu is het krijsen.... :cry:

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    De mijne werkt echt voor geen meter, is er een van de Hema..

En ze wil er ook echt niet van weten, begint al te huilen en te kronkelen als ze dat ding ziet.

11. dame

dame Bekend lid

19 jun 2007
    587
    0
    0
    heb er 1 van de etos maar dat ding werkt ook niet echt mee :(

12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Onmisbaar ding met mn 2e zoon en was dus erg blij dat ze er nog waren nu ik Wendy heb.
    Wat je wel moet doen met die zuig dingen is uitkijken dat als je met dat ding in n neusgat zit en je kind kronkelt, je niet prongeluk zn neus vast zuigt aan t ding. Dat is echt een rot gevoel!
    En tja t is ook n raar gevoel als je neus word leeg gezogen dus kronkelen en tegen stribbelen doen ze allemaal ;)
    Zou t ook alleen gebruiken als er echt veel snot in zit. Anders zuig je n deel lucht weg van achter uit de neus en dat is n nog veel vager gevoel dus dat vinden ze al helemaal niet leuk. En dan is t pesten EN zijn ze er helemaal op tegen dat t ding bij hen in de buurt komt ;)

Mn jongste bij wie ik t ding lang gebruikt heb omdat ik hem maar niet aangeleerd kreeg te snuiten (tja mama kan t zelf ook niet :p) kende het nu nog en had zoiets van neeee! dat mag je niet bij Wendy! :)
    Hem maar even uitgelegd dat Wendy niet kan drinken als dr neus verstopt zit...en dan leid ze honger en dat is nog veel zieliger ;)

Deel Deze Pagina