Danian sliep altijd nog met de speen en gisteren hebben we het zonder geprobeerd. We hebben hem gewoon niet gegeven en hebben het er verder ook niet over gehad. Hij zocht er wel naar, maar is gewoon rustig gaan slapen Hij is wel 2 keer wakker geweest, maar dat was hij die nacht ervoor ook en toen had hij wel de speen. We dachten dat het drama zou worden, maar het ging helemaal goed. Zo dit moest ik ff kwijt als trotse mama
Wow klinkt hartstikke goed. Fijn dat het geen drama is geworden. Ons zoontje is ook helemaal gek van zijn speen. Hij slaapt echt niet zonder (met soms ook niet ). We durven het niet aan om te stoppen...... Als hij ouder is, kunnen we hem meer uitleggen, dus dan gaan we maar kijken hoe we het moeten aanpakken.
Oeh! Dat zou ik ook wel willen! Maar ik durf het ook nog niet aan. Zo`n beste slaper heb ik toch al niet. Wel knap van je zoon hoor!
Ik deed dat ook toen Mika 14 maand was en hij sliep zo in en heeft hem nooit meer gemist.Moet zeggen dat hij nu soms zo ineens met de speen van zijn zusje komt aanzetten in zijn mond hahaha. Liefs Ylona