mijn zoontje is bna 6 maanden en slaapt de ene nacht door en de andere niet. Soms hoor ik wel wat gezaag maar dat is na 5 min over. Doorslapen is voor alex vanaf 20.30 (laatste papje) tot 6a7 uur . Daan krijgt hij nog een papje en slaapt dan tot 8a9 uur . Dit is hopelijk normaal voor een baby van 6 maandjes
Zoon met 6,5 week van 23:30 tot 8:00 en met 15 weken van 20:00 tot 8:00. Altijd een geweldige slaper geweest, ook overdag Dochter met 7,2 week van 00:00 - 8:00 en met 18 weken van 20:00 - 8:00. Zij heeft periodes gehad na die tijd dat ze 's nachts even een aai over haar bolletje nodig had maar geen nachtvoedingen meer. Ze slaapt ook overdag erg makkelijk.
die van mij slaap van 22;30-6;00 en die doet dat ook al vanaf 1,5 week. Soms schrok ik ook pas om 8/9 uur wakker. Kwam ook vaak niet uit met de fles nu zit ze op 5x 150/5
Mijn dochter sliep met 8 weken af en toe door en met 10 weken elke nacht en het is nog steeds een slaapkop....
Met 5 weken. Hij kreeg flesvoeding en rekte steeds langer. Toen heb ik het een beetje geholpen met zijn speentje. Hij huilde dan niet om een fles hoor. Met 5 weken sliep hij blijvend door!
Hier sliep hij door vanaf een week of 8 ongeveer, en is dat tot nu toe blijven doen (hier en daar wel eens een nachtje wakker geworden natuurlijk, maar in principe niet).
tja wat is definitief... Hier sliepen ze allebei binnen 2weken door (langer dan 7u achter elkaar) maar daniel heeft nog regelmatig een "spookweek" waarin hij niet doorslaapt...
Jee bij iedereen ging da snel. Mijn zoon pas echt bij 7 maanden. Hij slaapt vanaf dat moment ook wel top. Gewoon 12 uur achtereen
Met 8 weken sliep hij na de voeding van 23:00 tot ongeveer 7:00 en met 10 weken sliep hij van 19:00 tot 7:00. De oudste is een heel ander verhaal die sliep pas met 18 maanden een hele nacht door..........
hoi, eigenlijk vanaf het begin sliep mevrouw al 5u, na de 4 weken werd het al snel 6u, met 2 maanden zaten we op 8u slaap per nacht, en daar zitten we nog steeds op. moet wel de wekker zetten want uitzichzelf word ze niet wakker. maar als ik haar laat slapen slaapt ze overdag niet. had me ook ingesteld op slapeloze nachten maar tot nu toe heb ik 4x een nacht gehad waarop we er uit moesten, waarvan 1x voor eten. mag absoluut niet klagen en hoop dat dit zo blijft!!
Mijn ukkie slaapt ook wel lekker door. Eerste en tweede week kwam hij 1 x snachts rond 3/4 uur En sinds afgelopen week slaapt hij vanaf zn laatste fles rond 11 uur tot een uur of 7 sochtens. Paar dagen terug werden we samen pas om 9 uur wakker Hier totaal geen slapeloze nachten
Lisa sliep met een paar weken al door, helaas huilde ze wel veel overdag. Ze heeft van 2,5 maand tot 8,5 maand sondevoeding gehad en toen sliep ze ook nog door (kon ook niet wakker worden van de honger want ze kreeg op vaste tijden voeding). Daarna werd ze erg onrustig 's nachts en sinds een paar maanden (dus met ruim 1,5 jaar) slaapt ze meestal wel door. Maar nu weer verkouden dus heeft ze ons een paar keer per nacht nodig
Hier is het met 10 maanden gelukkig beter gegaan, maar pas met 11 maanden echt fatsoenlijk doorslapen zonder tussenkomen van ons (fles rond 23:00u) of dat hij zelf nog kwam (rond 02:00u). Laatst weer even een terugslagje gehad, maar deze week ging het gelukkig weer goed. Mag ook wel, want elke nacht je bed uit is toch wel vermoeiend...
hier slaapt ze vanaf ong. 3 en half maand door, nu alleen met sprongetje dat ze snachts voor voeding komt (vannacht half 5 en vanmorgen 6 uur klaar wakker en klaar om te spelen) verder slaapt ze van 20 uur tot 8 uur ong.
Onze zoon is u 2 en slaapt nu nog niet door . Is gewoon een onrustige slaper en we moeten er 1-3x per nacht uit om hem een aai over de bol te geven of een slok water. Dochterlief daarentegen sliep met 3 maanden door van 19 tot 7 uur, met in het begin natuurlijk nog een flesje rond 23h dat ze slapend leegdronk. Alleen als ze wat ziekig is wordt ze rond 5h wel eens wakker. Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan, maar 1 maand is nog best wel jong om daar iets definitief over te zeggen denk ik.
Hier sliep ze vanaf 4 maanden goed door. Rond half 9 is de laatste fles en naar bed. Dan komt ze om 7 uur ongeveer, dan krijgt ze een fles en slaapt verder tot 9en..
Dochter slaapt al sinds 5,5 week door. In eerste instantie van 23:00 tot 7:00 (soms iets eerder, soms wat later). Toen ze 12 weken was haalden we de fles van 23:00 en sliep ze van 20:00 tot 7:00 door. Nu ligt ze meestal om 19:30 op bed en krijgt ze 's ochtends tussen 8:00 en 8:30 weer de fles.