Wanneer sliep jou kleintje definitief door?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wendy339, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

mijn zoon begon met 1,5 jaar een beetje door te slapen,

onze dochter sliep al vrij vlot van 8 tot 8, maar toen ze 6 maanden was niet meer, toen begonnen bij ons de drama nachten,

ook nu slaapt ze nog niet de nacht door en is ze vroeg wakker.

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier dus hetzelfde verhaal maar nu sinds 23 maanden slaapt ze 6 van de 7 nachten door.

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    bijna 19 maanden en wordt nog steeds vaak wakker 's nachts...

4. giraf

giraf Niet meer actief

Dochter slaapt nog steeds niet door, wordt nog min een keer of 3 wakker 's nachts.Zoon slaapt (tot nu toe) door vanaf week 8, nu hopen dat hij het blijft doen :D

5. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Zoontje van bijna 9 maanden slaapt nog niet door. Het begon er met 7,5 maand even op te lijken, maar na een weekje was dat helaas weer over :(

Dus geniet maar goed van al die uurtjes slaap want zeker als je weer aan het werk gaat, is het best pittig, die gebroken nachten...

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Tja doorslapen..

Esmée sliep de eerste nachten door met 1.5 maand.. ronde de 3 maanden kwam ze weer voor een nachtvoeding tot 6 maanden.. Van 6 tot 8/5 maand sliep ze door en met 9 maanden (ik geloof sindsdien heilig in sprongen!) is ze gaan spoken, tot een maand of 14. in de tussen tijd heeft ze misschien paar nachtjes achter elkaar doorgeslapen. En dan niet van 7 tot 7, nee gelijk van 7 tot 10..:D

sinds 14 maanden gaat het hier weer goed * afkloppen *

dus ja, vanaf wanneer sliep ze door ;)

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    M slaapt nog steeds niet definitief door :D ... vaak wel hoor, maar ook vaak genoeg nog een aai over de bol nodig ... Heeft tussen 12-24 maanden wel een jaar lang vrijwel iedere nacht doorgeslapen.

T slaapt sinds 13 maanden zo goed als iedere nacht door. Maar goed ... bij hem begint volgende maand voor mij 'het moment van de waarheid' :D ... ik hoop echt dat hij zijn zus niet achterna gaat. Dat betekent namelijk dat we vanaf maart/april drie potentiele nachtbrakers hebben ... :)

8. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.888
    403
    83
    Vanaf dag 1 van 11 tot 6 en nu van 7 tot uh 8 uur volgende dag. meneertje is bijna 1 jaar. (ik hou van hem maar dat snappen jullie vast wel :p )

Deel Deze Pagina