Ik heb vanochtend zo vreselijk gelachen om mijn zoontje en vanmiddag het KDV de 'schuld' gegeven. Tijdens het verschonen vanmorgen griste hij mij de luier uit de handen en zei luid en duidelijk: MIJ! En of, want hij past mama niet! Haha, kleine grapjas. Ik had echt zoiets van: hoe komt ie erbij. Dus klakkeloos aangenomen dat hij dat van de oudere kindjes op het kdv (hij zit op een flexgroep van 0-4jr) heeft overgenomen. Dus ook tegen de leidsters gezegd vanmiddag dat ze hem wel leuke dingen leren. Ik zal ze volgende week woensdag mijn oprechte excuses aanbieden . Bij thuiskomst viel namelijk het kwartje. Hij heeft een dvd van het zandkasteel (vind ie op een of andere manier onwijs leuk) en daarop staat een aflevering dat Toto blokken van Sassa afpakt en op dezelfde manier 'mij' roept. Heeft ie het vast daarvan. Net als zijn 'hatsjoe' waar hij maandag ineens mee begon. Als de neuzen kriebelen... Hij kijkt echt geen hele dagen tv hoor, maar hij begint ineens heel veel dingen na te zeggen. Wou het gewoon even delen...
hihihihi, leuk he! Mijn zoontje loopt de laatste tijd vaak door de kamer te huppelen en dan zingt ie 'HO-HO HOHOHO'. Wij vroegen ons af waar die dat vandaan heeft. Blijkt een dansje van Teletubbies te zijn op de dvd. Echt wijs van die kindjes!! Oh en dat 'mij' zal ie ook echt wel op t KDV hebben gehoord hoor, daar twijfel ik niet over
hahahaha leuk. Die van ons begint ook te papegaaien. Ik zei een keer Uh uh uh (in de zin van nee, dat mag niet), dus madammetje: UUuh uh
Geweldig! Zo zei ik vorige week tegen Aaron: Een aap ben je! Hij: Paapbenje (klonk meer als 1 woord ). Soms zijn die kindjes echt hilarisch!
Haha, super geestig. Zo zegt die van mij doodleuk "hoi sjatje" terug als ik hoi schatje tegen dr zeg .
Mijn zoontje liep van de week met een pop van mij in zijn hand. Keek de pop op een gegeven moment recht in de ogen en zei met opgeheven vingertje: NEE, NEE, NEE!!! Ik moest zo lachen, zag ineens mezelf als hij iets niet mag...
Haha, heerlijk, die na apertjes! "Mijnnnnn!!" komt hier ook al regelmatig voor, geen idee waarvan ze het heeft (herken het niet van tv en ze gaat niet naar KDV), maar het is erg belangrijk voor d'r En tegen de honden ook dat bazige Kom! Kom maaaar!!! Mand! Nee, niedoen! Weg! Zo heerlijk hoe ze precies tegen die honden praat hoe ik dat ook doe!