Oudste sliep met 6 maanden door en is dat daarna ook min of meer blijven doen (af en toe wel een periode wat slechter) Tweede sliep met 10 weken door, maar vanaf 5 maanden niet meer. Toen ging het alleen maar bergafwaarts, tot hij urenlang brulde elke nacht en minstens 4x dronk om hem alleen maar een paar minuten stil te laten zijn. Toen hij 13 maanden was sliep hij weer door. Derde sliep met 8 weken door, maar vanaf 5 maanden ook niet meer. Hij is nu 1,5 en sinds 2 weken slaapt hij de meeste nachten eindelijk door. Hij heeft ook maandenlang heel veel gehuild 's nachts (zo erg dat ik er een gehoorbeschadiging van opgelopen heb) en ontelbaar veel nachtvoedingen gekregen. Hij lag meestal bij ons in bed en dan dronk hij soms wel 3-4x per nacht.
Mijn oudste sliep met een half jaar door en sliep altijd in zijn eigen kamer. De middelste sliep ook in zijn eigen kamer, maar die sliep (na een korte periode als jonge baby) pas met 13 maanden door. De jongste sliep bij ons en sliep in eerste instantie met 8 weken door. Vanaf 5 maanden niet meer, maar toen lag hij ook nog steeds bij ons. Hij is nu 1,5 en slaapt door, in zijn eigen bed (meestal, soms ligt ie nog wel bij ons). Bij ons maakt de slaapkamer dus blijkbaar niet het verschil (hoewel de beide slechte slapers wel dezelfde babykamer hadden, ik heb wel eens gedacht dat daar gewoon iets met foute energiebanen of zo is, maar eigenlijk geloof ik daar helemaal niet in).
Hier is zoontje pas 4 weken en slaap vanaf de geboorte al door... 5, 6,7 uur. Maar heb niet de illusie dat dit zo blijft. Liefs,
hier best snel rond de 10 weken maar dan het verkeerde tijdstip haha 20-2 Hij sliep ronde 4,5 maand 12 uur maar nu soms weer 2x in de nacht.
Mijn dochter van bijna 8 maanden heeft eergisteren voor de eerste keer 6.5 uur aan een stuk geslapen... Gisteren al niet meer, maar we weten nu wel dat ze het kan . Sinds ze 7 maanden is, slaapt ze een stuk beter. Meestal ligt ze er om 19u30 in, krijgt ze om 22u een droomvoeding, en dan tussen 2 en 3u nog een voeding, om dan om 5u30 klaarwakker te zijn. Geeuw ....