Wanneer sliep jouw bv-baby 6 uur door?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Annekijn, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wanneer sliep jouw bv-baby 6 uur door?

1. Vóór 8 weken

2. Tussen 8 en 10 weken

3. Tussen 10 en 13 weken

4. Tussen 13 en 16 weken

5. Rond 4 maand

6. Rond 5 maand

7. Rond 6 maand

8. Langer dan 6 maand

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.170
    2.283
    113
    Oudste sliep met 6 maanden door en is dat daarna ook min of meer blijven doen (af en toe wel een periode wat slechter)

Tweede sliep met 10 weken door, maar vanaf 5 maanden niet meer. Toen ging het alleen maar bergafwaarts, tot hij urenlang brulde elke nacht en minstens 4x dronk om hem alleen maar een paar minuten stil te laten zijn. Toen hij 13 maanden was sliep hij weer door.

Derde sliep met 8 weken door, maar vanaf 5 maanden ook niet meer. Hij is nu 1,5 en sinds 2 weken slaapt hij de meeste nachten eindelijk door. Hij heeft ook maandenlang heel veel gehuild 's nachts (zo erg dat ik er een gehoorbeschadiging van opgelopen heb) en ontelbaar veel nachtvoedingen gekregen. Hij lag meestal bij ons in bed en dan dronk hij soms wel 3-4x per nacht.

2. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.170
    2.283
    113
    Mijn oudste sliep met een half jaar door en sliep altijd in zijn eigen kamer. De middelste sliep ook in zijn eigen kamer, maar die sliep (na een korte periode als jonge baby) pas met 13 maanden door.
    De jongste sliep bij ons en sliep in eerste instantie met 8 weken door. Vanaf 5 maanden niet meer, maar toen lag hij ook nog steeds bij ons. Hij is nu 1,5 en slaapt door, in zijn eigen bed (meestal, soms ligt ie nog wel bij ons). Bij ons maakt de slaapkamer dus blijkbaar niet het verschil

(hoewel de beide slechte slapers wel dezelfde babykamer hadden, ik heb wel eens gedacht dat daar gewoon iets met foute energiebanen of zo is, maar eigenlijk geloof ik daar helemaal niet in).

3. Matirini

Matirini Actief lid

14 jul 2013
    318
    0
    16
    Binnenhuisadviseur
    Tholen

Bij mij precies het zelfde!!

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    haha ben ik weer, van week 5 tot 9 wk doorgeslapen, en nu gewoon weer 2 nachtvoedingen ..

5. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Hier is zoontje pas 4 weken en slaap vanaf de geboorte al door... 5, 6,7 uur. Maar heb niet de illusie dat dit zo blijft. ;)

Liefs,

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hier best snel rond de 10 weken maar dan het verkeerde tijdstip haha 20-2
    Hij sliep ronde 4,5 maand 12 uur maar nu soms weer 2x in de nacht.

7. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Mijn prinsje krijgt bv, en hij sliep met 2 / 3 weken gelijk door! (6 uurtjes)

8. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Mijn dochter van bijna 8 maanden heeft eergisteren voor de eerste keer 6.5 uur aan een stuk geslapen... Gisteren al niet meer, maar we weten nu wel dat ze het kan :). Sinds ze 7 maanden is, slaapt ze een stuk beter. Meestal ligt ze er om 19u30 in, krijgt ze om 22u een droomvoeding, en dan tussen 2 en 3u nog een voeding, om dan om 5u30 klaarwakker te zijn. Geeuw ....

Deel Deze Pagina