Damian sliep bij dag 3 al snachts door. Er waren natuurlijk wel eens nachten bij dat ie ff wakker werd voor speen, en daarna sliep hij gewoon weer. Hij slaapt van 23.00 tot 08.00. om 09.00 de fles en dan slaapt hij nog ruim een uurtje erna. Vandaag werd hij pas 09.30 wakker en slaapt nu alweer vanaf 10.45, denk dat ik m zo maar ga wakker maken want we moeten boodschappen doen
nog steeds niet, en mijn zoontje is bijna 1 jaar oud. bij 8 maanden had me wel lekker geleken.. dan zou ik nu al 4 maanden hebben kunnen doorslapen
Met 10 weken sliep Mace van 23.00-07.00 Nu met 4,5 maand, slaapt hij van 20.00 tot 8.30... HEERLIJK!!
Amal sliep met 3 weken door van 18.00 tot 22.00 (even een voeding) en dat tot 6.00 en sliep dan na een voeding nog weer door tot 10.00. En vanaf 9 mnd tot nu van 19.00 tot 21.00. Het bijzondere is dat we er eigenlijk nooit uit hoeven voor haar `s nachts. Dat is misschien vanaf 3 weken op 1 hand te tellen. Samia slaapt nu vanaf 5 weken door van 7.00 tot 23.00 (even een voeding) en dan tot 6.00 (voeding) en dan tot 10.00 en nu met 11 weken van 18.00 tot 8.30 en heeft dan nog wel een voeding om 22.30. Samia had het wel nodig om ingebakend te worden want daarvoor was het prut!! heerlijk van die slaapmeiden! Respect voor alle mama`s die er nog regelmatig uit moeten voor hun kleintjes!!!
Dit is trouwens topic nummer zoveel. MAar goed maakt niet uit, Quinn slaapt nog steeds niet door, ja de laatste 4 nachten, maar dat kan ook zoooooooooo weer omslaan. 8 maanden, lijkt me dat een genot!
Hier ook een bofkont tot nu toe. Kleine sliep door vanaf 5 weken, daarvoor 1 keer per nacht wakker. Vanaf 5 weken sliep hij van 22.00 tot 7.00 ongeveer. Vanaf een maand of 2-3 van zeven uur tot 6.00/7.00. Nog wel een late voeding rond 22.30, dan slaapt hij ook zo weer gelukkig. Heb echt respect voor de mama's die er tig keer per nacht uitmoeten.... Een enkele keer heeft mijn kleine iets dat ik er uit moet snachts, maar da's toch echt geen pretje. Ik weet, ik mag niet klagen!!!
Technisch gezien (dus 5 uur achter elkaar slapen) vanaf dag 1 maar dat vond ik geen doorslapen. - 6,5 week van 23:30 - 8:00 - 14 weken van 20:00 - 8:00 - 12 maanden 19:00 - 7:30 / 8:00 Ik denk dat ik in de afgelopen 15 maanden (16,5 maand - 6,5 week) misschien 10 keer mijn bed uit geweest ben en toen was de kleine man ziek. Hopelijk is Truitje ook zo'n goeie slaper straks
daar zit ik nu nog op te wachten. kleine roept me regelmatig en krijgt om 2 uur wat water en slaapt dan weer door en 5 uur komt ie voor zijn flesje. dit is dus minimaal vaakmoet ik er wel vaker uit zoals vannacht mijn dochter sliep door met 1,5 jaar zomaar ineens. heb dus nog even te gaan als der broertje der na doet
Sja doorslapen... Sem (5 maanden) krijgt rond 23.00 uur de laatste voeding en dan komt ie rond 08.00/08.30 uur weer voor de ochtendvoeding. Tussen deze tijden is ie wel eens wakker, brabbelt wat en valt zelf weer in slaap. Hij slaapt in die zin door dat hij geen voeding meer nodig heeft of hulp van mama om in slaap te komen
Met precies 2 maanden sliep ze echt door van 23u tot 9u. Vanaf de geboorte kwam ze eigenlijk altijd maar 1x per nacht, rond 5u...lekker.
sinds dat ze 9 weken was ongeveer, maar nu is ze alweer een halve week steeds om 3 uur 's nachts wakker dus ben benieuwd Heb in elk geval een maand mogen genieten
Hier sliep ze vanaf een week voor de 3 maanden door. Maar de laatste paar nachten is ze opeens rond 4 uur a half 5 wakker, dat was hiervoor 6 uur a half 7 (die tijd moet ze ook krijgen als ik moet werken) Dus hoop dat ze snel weer naar 6 uur gaat, of van part half 6. Maar ja, mag nog niet klagen op zich. Ze zit nu ook in de leeftijd van de 20 weken sprong dus zou goed kunnen dat het daarmee wat te maken heeft.
sinds vorige week slaapt ze door van 20u tot s'morgens .830u!! en daar ben ik super blij mee!! groetjes
Thijs sliep door vanaf 1 maand tot 4,5 maand. Toen kon ik er elk uur uit en soms elk kwartier. Sinds 2/3 weken slaapt hij weer door, al moet ik er 1 x uit! Maar ik ben huiverig, heb gezien dat het ineens voorbij kan zijn...
Mijn dochtertje sliep vanaf 12 weken door. Maar het gebeurd nog wel eens dat ze snachts ineens weer wakker is.
Dochter sliep pas structureel door vanaf 2 jaar! en is nog altijd moeilijk na drukke dagen/feestjes of bij verkoudheid etc. Zoon sliep al na een paar weken door, en is een echte uitslaper...heerlijk!
Boaz komt met zijn 10 dagen om de 2eneenhalf a 3 uur. Ben benieuwd of dat zo blijft. Slaapt een baby sneller door met de fles?
Dean slaapt vanaf 2 maanden al door, maar heeft er ook periodes tussen zitten dat het niet lukt van een paar dagen. Klopt het eventjes af want het gaat nu alweer een lange tijd goed.