De oudste vanaf ongeveer 15, 16 maanden en soms vergist ze zich nog . De jongste vanaf een week of 5. Ze slaapt inmiddels zo'n 11 uur zonder wakker te worden. Oh ja, beiden doen het op bv!
Hier even ter vergelijking, mijn dochtertje sliep met net 3 maanden door en zat toen op volledige flesvoeding en mijn zoontje met 3 maanden en een dag of 10, ik denk dat het een week scheelde met zijn zus en hij kreeg toen volledige borstvoeding. Maakte hier dus bar weinig uit.
met 10 weken, hij is wel 4 weken te vroeg sliep hij al door...t.m 7 maanden en toen kwamen de tanden en nu ongv elke nacht 1x voor het speentje
ja nu mijn vraag ik lees baby's die al vanaf 6 weken de hele nacht doorslapen, maar moeten die baby's niet een nachtvoeding hebben? Emma slaapt nog niet helemaal door. Wel al een tijd van de nachtvoeding natuurlijk en nu 2 week van de avondvoeding van 23.00 maar ze word s nachts nog wel een paar keer wakker en moeten er dan wel uit want ze slaapt meestal niet vanzelf weer in helaas.
Hier ook nog steeds niet, Milan is inmiddels ruim 17 maanden. Hij wordt de laatste tijd weer minimaal 6 keer per nacht wakker. En de tijd dat 'ie slaapt, ligt 'ie boven op mij!
ellen: baby's die nachtvoeding nodig hebben worden vanzelf wakker. Blijven ze slapen, dan hebben ze het ook niet echt hard nodig. Dan kan hun lichaampje makkelijk de nacht door zonder die extra fles. Voor die baby's is die nachtfles dus een extratje
dacht dat babay's van die leeftijd de nachtfles wel nodig hadden. Had ik dan mis blijkbaar. Had in het ziekenhuis ook meegekregen elke 3 uur voeden. Maar wel fijn als je kind gewoon doorslaapt ne het niet nodig is. Heerlijk!
Mijn dochter is nu 7 mnd en komt nog steeds om de 4 uur voor een fles! Heel soms slaapt ze een nachtje door maar dan word ik weer wakker (schrik!) omdat ik haar niet gehoord heb...ga dan even kijken of alles nog in orde is en dan is het maar de vraag of ik zelf weer in slaap val. Hoop dat dit snel eens gaat veranderen...
klopt ziekenhuis zegt 3uur. dat is voor overdag. Voor de nacht niet meer dan 6uur tussen 2 flessen(aangeraden) Damian slaapt vanaf dag 3 al door en heb hem nooit wakker gemaakt. Mannetje is nu ruim 7 kilo en half jaartje oud. Gaat prima hoor Wat ziekenhuis en cb zegt, neem ik met een hele flinke korrel zout. Die mensen houden zich aan standaard regels die zij moeten geven. Gepast advies kunnen ze zelden geven omdat elke baby weer anders is.
De oudste met 9 weken,de middelste pas met 18mnd en de jongse met 6 weken. Het is per kind echt verschillend.
mitch slaapt van 23.00 tot 10.00 met een voeding om 6.00 uur. dan word nog wat als ik weer ga werken, dan kan dat 2de deel niet meer.