Wanneer sliep jouw kleintje de nacht door?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Juud, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hallo,

Onze Siem heeft sinds een paar dagen geen nachtvoeding meer en hij lijkt er ook geen behoefte meer aan te hebben. Hij slpaat echter niet de hele nacht door, want rond 4.00 uur krijgt hij veel last van krampjes en daarna van verveling. Als ik hem dus getroost heb en hij heeft de nodige scheetjes en boertjes gelaten, wil hij niet meer in bed liggen.

Nu vroeg ik me af: wanneer sliep jouw kleintje de nacht door?

Ik weet dat ieder kindje anders is, maar een leuk gemiddelde zou me helpen. Ik heb namelijk geen idee wat normaal is. En komt er een periode dat ze toch weer 's nachts wakker worden?

Ik vraag me dit vooral af, omdat ik een zeer alerte moeder ben en ik heb dus nog nooit een nacht kunnen doorslapen. Zelfs als de krampjes vanzelf, na 15 minuten overgingen, bleef ik nog ca 2 uur wakker, want ik hoor ieder zuchtje en kikje. Hij slaapt zelfs in een andere kamer!

Ik ben nu kapot en mijn man heeft er ook wel eens jofeler uitgezien. Het begint op ons humeur te werken, al weten we dat hij er niets aan kan doen.

Bedankt voor de reacties.

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Met 5 weken.

3. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Met 6 weken.

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Met 13 weken.

5. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    nog steeds niet :rolleyes:

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    na 3,5 maand! Het verschilt echt enorm! Elk kindje is hier totaal anders in...

7. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    elise sliep door met 5 weken
    23:00 uur laaste flesje toen werd ze rond 6:00 uur wakker voor de fles
    Nu is ze 11 weken en krijgt laatste flesje nog steeds om 23:00 uur en slaapt ze tot 7:00 soms 7:30 uur :)

8. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Met 7 weken.

9. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    sverre slaapt soms door. hij is nu 6 weekjes. gisteravond bijvoorbeeld om 8 uur laatste fles tot 7 uur geslapen.

10. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Met 10 weken.

11. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    na 2,5 week van 22.30 uur tot 6.00/6.30 uur en vanaf 4 weken van 20 uur tot 22.30 en dan weer tot 7.30 uur/8.00 uur (in het weekend soms tot 8.30, omdat we hem wakker moeten maken 's ochtends). Nu van 7 uur tot 22.30 en dan van 23 uur tot 8 uur, maar het kost ons heel veel moeite om hem voor die laatste fles nog wakker te maken en te houden.

3 weken terug werd het zelfs 9.30 uur, doordat we zelf zo vast sliepen en toen wakker schrokken. Meneer sliep overigens nog. 's nachts is hij een slaapkop, maar overdag zijn het 3 slaapjes van een uurtje.

12. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    met ongeveer 6 weken....

13. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Met 10 weken...hoera! Maar ik besef me dat het vast niet voor altijd zal zijn maar voor nu even lekker!

marijntje

14. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Met 10 weken. tja even afzien is het wel maar vond die nachtelijke voedingen (geef BV) niet eens zo heel erg. Toch een super intiem momentje met je kleintje ;)
    En zolang als ik nachtvoedingen heb gegeven ben ik trouw iedere middag even lekker gaan slapen.
    Weet niet of je BV geeft maar anders kunje bij FV misschien met je man afwisselen zodat jullie om beurten een nachtje kunnen doorslapen.
    En ik ben trouwens ook een hele lichte slaper en wordt ook wakker van ieder kuchje dus bij ons slaapt ze ook vanaf de eerste dag op haar eigen kamertje ;)

15. chantalk

chantalk Fanatiek lid

met 6 weken, maar wordt nu weer vaker wakker 's nachts. Speentje erin en hij slaapt weer verder :)

16. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik heb elke nacht voeding mijn wekker moeten zetten en vresewlijk mijn best moeten doen om haar wakker te krijgen in het begin, toen ze de nachtvoeding niet meer hoefde te drinken en op 6 voedingen zat ging het stukken beter!
    Dus eigenlijk wilde ze vanaf het begin al doorslapen!

17. sim

sim Niet meer actief

die van ons is 8 en een halve maand en heeft misschien 4 keer doorgeslapen :( heb m al wel op 3 flessen, maar snachts is gewoon een probleem.

maar goed ik ga er niet meer mee zitten, want hij doet het verder prima, is heel tevreden en lief...

18. Female

Female Niet meer actief

Vanaf het begin!

19. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    de 2de week sliep hij door.

20. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    Met 8 weken tot 8 uur 's morgens.. Maak je niet te veel zorgen.. De tijd dat jouw kleintje doorgaat slapen komt écht! Maar ik moet toegeven, elke week langer 's nachts je bed uit is er 1 teveel!
    Toch als je dan weer tevreden je kindje een vol buikje heb geleverd en hij geniet als je m nog even een aaitje over zijn bolletje geeft.. Dan was/ben ik zo trots en het zo weer vergeten..

Liefs Faith

Deel Deze Pagina