speelgoed 6 maand

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Caithlin79, 28 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik las laatst ergens dat je vanaf 6 maand meer actief speelgoed kunt aanschaffen voor baby's, dat gewone rammelaars en knuffels niet meer voldoende zijn.

Maar ik heb eigenlijk geen idee aan wat voor speelgoed ik moet denken? We hebben zo'n schildpad met van die blokken erin vanaf 6 maand (gekregen voor Sinterklaas) maar daar kunnen ze nu nog niets mee, is nog veel te lastig voor ze.
    Wat zou wel leuk zijn? En wat hebben jullie zoal voor speelgoed voor jullie baby van ongeveer deze leeftijd?

2. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Mijn dochter is dol op zo'n ring met sleutels, die is momenteel favoriet. En heb ook niet van dat actieve speelgoed moet ik zeggen, gewoon knuffels, bijtring, knisperboekje, bal met belletje erin, stoffen rammelaar enz.

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    ruben heeft van v-tech een spiegeltje met geluidjes. hij vind hem helemaal geweldig, alleen ik word er af en toe helemaal kierewiet van! ;)
    ik denk dat al het speelgoed dat geluid maakt fijn is voor kindjes van deze leeftijd. al is het idd een knisperboekje of een rammelding.

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Toch wel dus? Gelukkig maar, want dat hebben ze wel ;)

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Teun vind zijn knissperboekje nu nog geweldig en zijn actiefcenter laat hij links staan.....maar zijn faforite speelgoed op dit moment een leeg pakje van de billendoekjes...ja hoe verzin je het.....

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan heeft ook van v tech het leuke spiegeltje met geluid met een heel leuk liedje.

Verder heb ik heel veel houte speelgoed sambabellen en van die belletjes op een stok haha helemaal geweldig vond hij het al rond de 6 maanden.

Ik heb van v tech ook de tol helemaal super maar het liefst heb ik hier gewoon hout.

O ja Daan was al heel vroeg gek op zijn spiegelbeeld wij hebben tegen de muur op het plintje een passpeigel geplakt een hele goedkope oplossing waar in ieder geval daan heel wat plezier mee beleefd

7. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hier is een gewone luier helemaal het einde :)

Deel Deze Pagina