De oudste sliep pas Door met 15 maanden Onze dochter met 12 weken van 8 tot 8 Met 6 maand lag ze in het ziekenhuis vanwege reflux en uitdroging daarna heeft ze weer een jaar niet door geslapen ( af en tje een nachtje maar vaak werd ze bang wakker midden in de nacht) Onze jongste met 13 weken ze slaapt meestal van 8 tot half 7/7 uur maar heel soms word ze ook nog om 4 uur wakker voor een klein flesje
toen dochter 1 jaar en 1 week was hadden we opeens een goed ritme. S nachts goed slapen en overdag 2 dutjes.
Onze dochter is bijna 10 maanden. De nachten dat ze doorgeslapen heeft zijn helaas op één hand te tellen. Vaker wel dan niet is het een drama 's nachts ik hoop van harte dat ze binnenkort beter gaat slapen.
Ze zeggen dat 5 uur achter elkaar slapen al doorslapen is..Dus in dit geval vanaf 6 weken. Ze slaapt van 9 tot 6-7, dus echt niet zo bepaald lang..
Mijn zoontje met 9 weken. Nadat ik gestopt was met borstvoeding. Vanaf 12 weken van 20.00 tot 9.00 heerlijk!
Toen hij op zijn eigen kamer sliep, met 14 maanden Daarvoor woonden we in een huis met maar 1 slaapkamer... nooit verwacht dat een baby al liever een eigen kamer wilde hebben
Die van mij is nog heel erg wisselend, maar over het algemeen is het vanaf 22 uur tot 4 á 5 uur in de ochtend. Dus het begint te komen (ff afkloppen) Wat ik mij wel afvroeg is, wanneer ze bijvoorbeeld vanaf een uur 8 's avonds tot de volgende ochtend slapen, maak je ze dan wakker om te drinken of laten jullie je kindje gewoon liggen?
Wat een verschillen zeg!! hier deze week 1 nacht gehad dat ze achter elkaar sliep van 23.00 tot 8.00u!! Helaas 1 keer maar het lijkt toch iets beter te gaan, ben benieuwd!
Onze dochter geboren met 37 weken en 3 dagen sliep met 8 weken door van 23:00-7:00uur Inmiddels overdag twee slaapjes en dan voor de nacht om 19:30uur naar bed tot 9:30uur we hebben een echte slaapmutsje
Hier sliep ze vanaf 3 maanden door tot 7 maanden. Toen had ze 1 of meer nachtvoedingen nodig. Met 14 maanden sliep ze weer de meeste nachten door. En nu nog altijd, behalve als er iets is wordt ze weleens wakker. Heel normaal dus.
Mijn dochter slaapt nog niet door. Komt nog zeker twee keer voor wat drinken . We slapen samen dus is niet zo heel erg.
Mijn zoon sliep door met 6 weken (zo'n 6 a 7 uur per nacht) en met 4 maanden klokje rond en daar is hij (gelukkig) niet meer mee opgehouden Hij is nu 5 haha Was wel een hongerige baby. kreeg al snel meer flesvoeding dan aanbevolen hoeveelheid en het laatste flesje lekker pap erin, dat werkte perfect! Overigens altijd aan de lichte kant van de groeicurve gezeten
Ik heb mijn zoontje echt nooit wakker gemaakt, voor wat dan ook! Meestal komen ze vanzelf in hun eigen ritme
Hier wordt inmiddels 1,5 week goed doorgeslapen. Rond 20:30 naar bed, rond 23:00 een borstvoeding (slapend) en dan wakker tussen 7:30 - 8:00 of wakker maken om 8:00. Ochtend: 1 uur en 's middags 2,5-3 uur We beginnen de dag altijd om uiterlijk 8:00 en ik geef een voeding in de late avond.
Doorslapen = 6u of meer dat deed mijn dochter met 6 weken. Echt een goed ritme vanaf 3 maanden (van 20.30-5u)