Onze dochter sliep vrij snel al meer dan 6 uurtjes in de nacht, ze was toen pas drie weken. Rond de zes maanden kwam ze wel weer totdat we haar bij de laatste fles pyamapapje gaven en toen was het weer goed. En onze zoon is nu bijna zeven weken en slaapt sinds donderdag al 8 uur door.
Raketje, 8 maanden oud, slaapt sinds kort de meeste nachten 8 uur achter elkaar, en dan na een korte onderbreking nog 3 à 4 uur. Vlak hiervoor was het slapen drama en was ze soms midden in de nacht 2 tot 4 uur achter elkaar wakker. Dus als je dit leest en je kind slaapt slecht, wanhoop dan niet: Het kan zomaar ineens omslaan!
Mijn zoontje is nu ruim een week en heeft 's nachts 6uur tussen z'n voedingen zitten. En dan dacht ik dat mijn oudste snel was met 3 weken. Eerst maar even zien of zoonlief dit vol houdt natuurlijk, maar mij hoor je niet klagen.
De oudste vanaf 16 maanden, en de jongste vanaf 8weekjes. De jongste krijgt tussen 22.00 en 23.00 zijn laatste fles en slaapt dan tot gemiddeld 09.00
Met 12 weken, toen hij volle dagen naar het kdv mocht Inmiddels slaapt hij soms 14u per nacht, kunnen wij ook lekker uitslapen
Met 2 maanden ongeveer geloof ik, dan kreeg hij rond 12 uur de laatste fles en was er tegen een uur of 8 weer. Momenteel (5 maand) krijg hij rond 22:00 uur zijn laatste fles en wil dan pas rond half 10 's ochtends de eerste fles. Maar meestal is hij wel eerder wakker, maar dan wil hij gewoon spelen haha.
Mijn oudste dochter met 6 weken van 19 - 3 uur (toen we de fles van 23 uur lieten vervallen) en met 10 weken van 19 -6 uur. Onze jongste dochter is nog te jong.... ze is vandaag 3,5 week oud en komt om de 3 - 4,5 uur voor een voeding. Gister had ze er voor het eerst 4,5 uur tussen.