Ivm een familieweekend gaan wij binnenkort een nachtje met het gezin in een vanderValkhotel overnachten. Heb een dochter van 2 jaar en een zoontje van 6 maanden. Nu heb ik gebeld om te vragen naar voorzieningen: 2 babybedjes in de kamer plaatsen is mogelijk maar niet in een normale 2-persoonskamer (geen plaats). En ook niet in een 3-persoonskamer. Ik zou dan een grote suite moeten nemen die duurder is en die aan de wegkant ligt (vooral het geluidsoverlast zie ik niet zitten, ik slaap al zo beroerd... en mijn dochter kennende zal ze ook niet zo snel slapen in een onbekende omgeving). Of kamers met een tussendeur: dan betaal je de volle prijs voor 2 kamers, alleen zit er nu een deur tussen en kunnen de kinderen op 1 kamer (nooit eerder gedaan, baby zal dochter af en toe wel wakker huilen dan..) Kortom, misschien doe ik wat moeilijk, maar ik vraag me af: wat zouden jullie doen? Heb helemaal geen ervaring met Van der Valk. Ik vond de vrouw aan de telefoon niet echt vriendelijk of bereid mee te denken, helaas. Het wordt sowieso een druk weekend dus een goede nachtrust vind ik wel belangrijk, al was het maar voor de kinderen. ben benieuwd wat jullie vinden. Amber
Kan je oudste dochter anders niet bij opa en oma op de kamer ofzo? Extra feestelijk voor de kleine dame? Dan kun je de twee campingbedjes op die manier toch kwijt en hoef je geen extra dure kamer te nemen...
helaas, dat kan niet... Het zal echt een hotel worden. Overigens hebben ze wel een ´familiekamer´ (voor de kenners) maar die was al geboekt.
past je zoontje niet meer in de bak van de kinderwagen? Anders zou je hem daarin kunnen laten slapen en je dochtertje in het campingbedje. Dat moet toch wel passen in de kamer? Wij zijn een keer in van der valk in Roermond geweest maar daar waren de kamers groot genoeg voor 2 kinderbedjes. Wij hadden ook nog een ruime gang (naar de badkamer) waar eventueel als je 's nachts in de kamer bent je ook nog een bedje kan zetten. Je hebt met 2 bedjes niet zo veel ruimte meer om te lopen maar voor een nachtje gaat dat wel.
Hier een 'vandervalkervaringsmens' Wij slapen bijna altijd bij vandervalk als we een nachtje ergens wegblijven en hebben al heel wat hotels van deze keten gezien. Overal heel ruime kamers!! Wij hebben de keren dat we er sliepen nu we Charlotte hebben, gewoon ons eigen campingbedje meegenomen en nóg ruimte zat om te lopen! En inderdaad, als je jongste nog in de kinderwagenbak past is het helemaal al geen probleem. En mocht je 2 campingbedjes hebben voo je kinderen, dat is óók geen probleem, ruimte zat. Waar ga je precies? Lijkt me trouwens dat ze zeggen dat er geen plek voor is, dat de kamermeisjes nog ruimte hebben om te poetsen, maar voor jezelf zie ik geen enkel probleem.
Chantal, dank je wel. Best gek dat de mevrouw aan de telefoon zei dat er niet 2 bedjes in een gewone 2persoonskamer konden. Ze had het over de suites, maar die zijn echt veeeel duurder! Beetje lullig eigenlijk. Misschien moet ik nog eens bellen. Maar ik kan natuurlijk ook een chaletje huren in de buurt en een paar nachtjes langer blijven. We zitten dan in Assen. groetjes Amber