ik lees zoveel negatieve verhalen over de Infacol, dat ik ook wel benieuwd ben of er positieve ervaringen zijn. Wij hebben die nl, we zijn er 1 dag mee gestopt en het was meteen gillen/krijssen in zijn slaap van de krampjes (met Infacol is dat kermen)....Wij zijn dus weer begonnen met de Infacol.
Ik vind het super spul Krampen verdwenen hier al sneeuw voor de zon.. De andere middeltjes hielpen nagenoeg niet..
Hier positieve ervaringen. Ik heb toen de infacol gekocht vanwege het feit dat Thirza moeilijk kon boeren en dat lukte hiermee dus wel, en dus idd de krampjes bijna weg!
Hier ook super!!! Maar een paar keer gebruikt en ze was er vanaf. Moet wel zeggen dat Keana nooit zoveel last had van krampjes.
hier werkte het niet, en cinababy ook niet. gelukkig was het leed na een week of 12 geleden. zielig man, dat gehuil, en dat je ze amper kunt troosten dan...
Wij hebben ook gezocht gezocht naar en oplossing. Cynababy hielp niet echt, maar Infacol hielp hem een heeel stuk opweg. Ik hoorde hem snel ontluchten laat maar zeggen. Van voren en van achteren. Ik ben er dus wel over te spreken.
Ik heb vanaf de 2e week Infacol gebruikt. Echt super spul. Geen last van krampjes. Alleen vond ze het wel erg vies om in te nemen... Maar het werkt super!!!
Wij hebben ook positieve ervaring met Infacol.. Op aanraden van cb-verpl.k. gekocht.. Boeren doet gijs nog steeds moeizaam ( maar als er dan eens een boer komt..) Vermoedelijk dat die lucht zn weg "naar beneden" vind.. Scheetjes laten is gijs een kei in!
Hier ook postieve ervaringen. In het begin inderdaad ivm krampjes. Ze is nu acht maanden en ze had laatst heel harde ontlasting, kon er echt moeilijk vanaf komen. Twee keer voor de voeding infacol en probleem opgelost!! Echt superspul dus!
Hier ook positieve ervaringen... Ik heb het bij Jitte niet vaak nodig gehad, meestal was 1 of 2x geven genoeg. Jitte poepte dan altijd ook nog voor de volgende voeding en dan was het over. Of dat nou toeval was of niet, weet ik niet, maar het hielp... Overigens vind ik er wel een nogal sterke geur en smaak aanzitten voor zo'n klein baby'tje wat niks gewend is.