Vanaf een week of 13. Laatste fles rond 00.00 uur en dan kwam hij rond half 6 's ochtends. Nu krijgt hij de laatste fles om 23.00 uur en slaapt hij tot ongeveer 06.30 uur door. In ons geval lang genoeg; want dan moeten we hoe dan ook opstaan!
hier een luxe mijn dochter sliep vanaf nacht 1 eigenlijk al door want dan kwam ze 24.00 uur voor de laatste en 06.00 voor de eerste fles en vanaf week 5 sliep ze 8 uur op een nacht. mijn zoon slaapt vanaf week 7 door hem maak iknu om 7 uur wakker s'morgens en 22.30 krijgt hij de laatste fles.
Hier sliep Kyra vanaf week 4 door. Van 23.30 tot 05.30. Nu is ze bijna 4 maanden en slaapt ze van 22.00 tot 08.00. Dus niks te klagen hier
Hier nog steeds niet. Tot 3 wk geleden nog 3-5 keer wakker voor een voeding, inmiddels meestal 2 keer, soms nog wel vaker. Maar hier heeft koemelkallergie (waar we sinds deze week achter zijn) waarschijnlijk roet in het eten gegooid.
JAAHHH!! Eindelijk slaapt ie door! Hij is nu bijna 13 maanden....en sinds een week of twee heeft ie het door! kan mijn geluk niet op. Heb er in tijden niet zo uitgerust uitgezien, haha
Milan is nu ruim 13 maanden en slaapt nog niet door. De eerste paar maanden kwam 'ie elke 1,5 à 2 uur Toen tot 8 maanden meestal 3 x per nacht Tot 11 maanden 2 x per nacht Toen heeft 'ie 4 nachten doorgeslapen, dus wij helemaal blij dat 'ie 't door had. En nu komt 'ie weer 3 à 4 keer per nacht. Best vermoeiend zo!